نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

اطلاعات جدیدی از بازی Ready Or Not منتشر شد

شرکت Void Interactive اطلاعاتی جدید از بازی Ready Or Not منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت ووید اینتراکتیو چند ماه پیش بازی Ready Or Not، جدیدترین اثر شوتر اول شخص‌اش، را معرفی کرد و مدت زمان زیادی می‌شود که از این بازی خبری منتشر نکرده است. اخیرا کمپانی Void Interactive به سکوت خبری‌اش پایان داد و اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر کرد. به نظر می‌رسد مراحل ساخت و توسعه این بازی هرچند خیلی کند، اما در حال طی شدن هستند.

سبک بازی Ready Or Not همچون مجموعه SWAT و Rainbow Six، شوتر اول شخص تاکتیکی است. شما در این بازی به عنوان یکی از اعضای تیم SWAT، به عملیات مختلف از جمله خنثی کردن بمب یا آزاد کردن گروگان اعزام می‌شوید. شرکت Void در تلاش است تا با تمرکز روی هوش مصنوعی و ساخت انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، اثرش را نسبت به دیگر بازی‌های هم‌سبک متمایز کند. آنها هوش مصنوعی بازی‌ Ready Or Not را اینگونه توصیف می‌کنند:

دشمنان شما کاملا هوشیار هستند و غافلگیرتان خواهند کرد؛ مثلا اگر نتوانید آن‌ها را به درستی محاصره کنید، خیلی خوب از محیط استفاده کرده و به جنگ برمی‌گردند؛ درنتیجه، برای شکست دادن‌ آن‌ها باید به محیط اطراف‌تان، اتاق‌ها و وسایل‌تان به خوبی تسلط داشته باشید و با طرح قبلی با دشمن درگیر شوید.

بازی Ready Or Not

همانطور که اشاره شد، سازندگان روی انیمیشن‌های Ready Or Not حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. طبق اظهارات شرکت Void، آن‌ها برای حرکتی جزئی مثل خشاب عوض کردن، انیمیشن‌های مختلفی ساخته‌اند؛ به عنوان مثال، وقتی در یک نبرد سنگین باید با سرعت خشاب عوض کنید، می‌توانید با دوبار فشردن دکمه تعویض خشاب، این کار را با پرتاب کردن خشاب فعلی روی زمین، سریع‌‌تر انجام بدهید؛ در حالی که اگر دکمه مذکور را یک بار فشار می‌دادید، خشاب را به جای پرتاب کردن، در جیب‌تان می‌گذاشتید. این دو حالت احتمالا در قسمت‌های مخفی‌کاری تاثیرشان را نشان دهند؛ زمانی که همه‌چیز باید بی سر و صدا انجام شود و اگر خشاب را هنگام تعویض روی زمین پرتاب کنید، با صدایی که تولید می‌شود ممکن است عملیات را لو بدهید. سازندگان بازی مدعی شده‌اند که این ریزه‌کاری‌ها را در طراحی آیتم‌ و سلاح‌ها نیز انجام داده‌اند.

هنوز تاریخ دقیق و پلتفرم مقصد بازی Ready Or Not مشخص نشده، اما سازندگان انتشار این بازی برای کامپیوتر را تایید کرده‌اند.

لطفا نظرات‌تان درباره این بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده