نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

دن گیلروی و جیک جیلنهال برای ساخت اثری جدید برای Netflix دوباره همکاری خواهند کرد

دن گیلروی و جیک جیلنهال که برای ساخت فیلم Nightcrawler با یکدیگر همکاری کرده‌اند، حالا قرار است در پروژه جدیدی برای شبکه نتفلیکس، باری دیگر با هم کار کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیک جیلنهال، نامزد جایزه اسکار و بازیگر فیلم Stronger (قوی‌تر) که سال گذشته اکران شد، قرار است باری دیگر با نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار فیلم Nightcrawler (شبگرد) یعنی دن گیلروی همکاری کند. این دو هنرمند قرار است این بار با کمک هم، یک فیلم تلویزیونی برای شبکه نتفلیکس بسازند که هنوز هیچ اسم و رسمی برای آن تعیین نشده است. براساس گزارشی که سایت خبری ورایتی منتشر کرده، لیست اسامی تیم بازیگری اثر جدید شبکه نت فلیکس، پیش از آغاز مراحل تولید اعلام شده است.

جالب است بدانید که علاوه بر حضور دوباره دن گیلروی و جیک جیلنهال در کنار یکدیگر، رنه روسو بازیگر فیلم شبگرد هم قرار است باری دیگر با آنها همکاری داشته باشد. علاوه بر این دو بازیگر، یک بازیگر انگلیسی به نام زوی اشتن که با جیلنهال در فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی) هم‌بازی بوده هم در این پروه حضور دارد. ناتالیا دایر بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، نامزد جایزه تونی یعنی تام استاریج بازیگر فیلم On the Road (در جاده)، برنده جایزه تونی یعنی داوید دیگز بازیگر موزیکال Hamilton (همیلتون)، نامزد جایزه اسکار یعنی تونی کولت بازیگر فیلم Hereditary (ارثی) و همچنین نامزد جایزه اسکار دیگری به نام جان مالکوویچ بازیگر فیلم Deepwater Horizon (دیپ واتر هورایزن) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بی‌نام و نشان شبکه Netflix حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این فیلم به‌عنوان یک اثر هیجان‌انگیز و ترسناک توصیف شده است. براساس خلاصه‌ای که از این فیلم منتشر شده، قرار داست این اثر روایت‌گر داستان هنرمند بسیار پولداری باشد که علاقه فوق‌العاده زیادی به کلکسیون دارد. حال این هنرمند بسیار ثروتمند، زمانی که هنر با تجارت تلفیق می‌شود، حاضر است هزینه بسیار زیادی بابت آن پرداخت کند. فیلم شبگرد که اولین اثر کارگردانی دن گیلروی محسوب می‌شد توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی برسد. همین موضوع باعث شد که این کارگردان تازه‌کار به‌فکر ساخت اثر دومی بیوفتد و این کار را هم با با عناصری بسازد که از عوامل اصلی موفقیت اثر اولش بودند. یکی دیگر از این عوامل، تهیه کننده فیلم شبگرد یعنی جنیفر فاکس بود که قرار است حالا به پروژه تولید این اثر نتفلیکسی بپیوندد. از طرف دیگر، گفته شده که بتسی دنبری هم قرار است نقش تهیه کننده اجرایی این پروژه را برعهده داشته باشد.

در حال حاضر این فیلم بی‌نام و نشان، در حال طی کردن مراحل تولید خود در شهر لس آنجلس است. همچنین گفته شده که این فیلم برای نمایش در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده