نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ عرضه بلوری فیلم Fullmetal Alchemist مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم سینمایی کیمیاگر تمام‌فلزی (Fullmetal Alchemist) اعلام شد.

طبق اخبار سینما و تلویزیون به‌تازگی اعلام شده تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم سینمایی کیمیاگر تمام فلزی روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) خواهد بود. نسخه بلوری این فیلم در ژاپن با دو مینی پوستر همراه خواهد بود که هر دو شخصیت اصلی فیلم را به نمایش می‌گذارد.

برای کسانی که با کیمیاگر تمام‌فلزی آشنایی ندارند، این مجموعه در ابتدا توسط هیرومو آراکاوا خلق شد و داستان آن درباره دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک است که برای برگرداندن مادر خود به زندگی، فن کیمیاگری را یاد می‌گیرند. با این حال، پس از یک اشتباه، این دو برادر مجبور به پرداخت هزینه بزرگی می‌شوند؛ چرا که آلفونس بدن خود را از دست می‌دهد و روحش به یک لباس زرهی متصل می‌شود. دو برادر در حالی که به دنبال راهی برای برگرداندن بدن خود به حالت اول هستند، به ارتش ملحق و با مسائل پیچیده‌تری روبه‌رو می‌شوند.

هواداران این مجموعه فوق‌العاده از نسخه لایو اکشن این فیلم راضی بوده‌اند و آن را ستایش کردند، اما منتقدین همچین نظری نداشتند؛ چرا که به نظر آن‌ها فیلم Fullmetal Alchemist قصد داشت تا جای ممکن مواد اولیه منبع اصلی را در فیلم جا دهد تا هواداران را راضی نگه دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده