نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تصاویر جدیدی از بازی Metal Max Xeno منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی Metal Max Xeno منتشر شده‌اند که شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهند.

شرکت Kadokawa Games عکس‌هایی جدید از بازی Metal Max Xeno، تازه‌ترین ساخته جهان‌ باز و JRPG‌ خود، منتشر کرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازی، باز گذاشتن دست گیمرها در بخش شخصی‌ سازی است. سیستم ارتقاء سطح کاراکتر از قسمت‌هایی است که با مسئله شخصی‌سازی رابطه‌ای تنگاتنگ دارد؛ سیستمی که در بازی با نام Path of the Skill Arm شناخته می‌شود. به لطف Path of the Skill Arm، با کارهایی که انجام می‌دهید تجربه و امتیاز کسب می‌کنید و می‌توانید کاراکترتان را با توجه به نوع و سبک بازی‌تان ارتقاء دهید و شخصی‌سازی کنید.

Metal Max Xeno

سیستم Path of the Skill Arm

همانطور که در تصویر بعدی می‌بینید، دیگر مشخصه اصلی بازی باز بودن دست گیمر در شخصی‌سازی وسایل نقلیه است. توانایی تعویض اسلحه، ایجاد تغییر در سیستم موتور و عوض کردن ویژگی‌های بصری مثل رنگ، از جمله مواردی است که قرار است در بازی ببینیم.

Metal Max Xeno

شخصی‌سازی وسایل نقلیه

سومین ویژگی مهم بازی توانایی تعویض بین ۶ کلاس موجود است. شما می‌توانید هر لحظه که خواستید از بین ۶ کلاس Hunter ،Mechanic ،Medic ،Gangster ،Survivor و Soldier یکی را انتخاب کنید. حتی اگر از کلاسی که انتخاب کردید خوشتان نیامد می‌توانید کلاس را عوض کنید و بازی را ادامه دهید.

Metro Max Xenoتوانایی تعویض کلاس در هر لحظه دلخواه

بازی Metal Max Xeno در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۷، برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا، در ژاپن منتشر می‌شود. هنوز ناشر و تاریخ انتشار نسخه غربی این بازی مشخص نشده است.

شما می‌توانید بخشی از عکس‌های منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده