نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Bridge Constructor Stunts برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر می‌شود

استودیو هدآپ گیمز از انتشار بازی Bridge Constructor Stunts در ماه آینده برای کنسول پلی‌استیشن 4 خبر داد.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های Bridge Constructor هستید و از اینکه نمی‌توانید بازی Bridge Constructor Stunts را در کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنید، ناراحت هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Headup Games (هدآپ گیمز) و کمپانی ClockStone Software (کلاک استون سافتور) رسما اعلام کردند که سرانجام پس از دو سال بازی Bridge Constructor Stunts به پلی‌استیشن 4 راه می‌یابد.

استودیو هدآپ گیمز به این مناسبت یک تریلر جدید از بازی منتشر ساخته است که گیم‌پلی نسخه PS4 بازی Bridge Constructor Stunts را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازیکنان در بازی Bridge Constructor Stunts به مانند دیگر بازی‌های این مجموعه پل‌هایی را به منظور عبور وسایل نقلیه می‌سازند. با این حال، برخلاف دیگر بازی‌های این مجموعه که بازیکنان پس از فشردن یک کلید شاهد عبور وسایل نقلیه از پل‌ها بودند، این بار خود باید پس از تکمیل پل‌ها کنترل اتومبیل‌ها را در دست گیرند و از روی آن گذر کنند.

بازیکنان پلی‌استیشن 4 مجبور نخواهند بود تا زمان زیادی را برای تجربه بازی Bridge Constructor Stunts منتظر بمانند، زیرا این بازی در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) به طور رسمی منتشر خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که این بازی در حال حاضر در ایکس‌باکس وان، پی‌سی و دستگاه‌های موبایل در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده