// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

جزئیات نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی State of Decay 2

استودیو Undead Labs اعلام کرد که نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی State of Decay 2 از رزولوشن 4K و قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و برنامه IGN First، استودیو Undead Labs، سازنده بازی State of Decay 2، اعلام کرد که این بازی از ویژگی‌های سخت‌افزاری ایکس باکس وان ایکس استفاده خواهد کرد.

جف استرین، رئیس استودیو Undead Labs و تهیه کننده اجرایی State of Decay 2، در جریان بیانیه خود به این موضوع اشاره کرد که بازی آن‌ها از پیشرفت‌های بصری و عملکرد Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد. وی در این باره می‌گوید:

به لطف ایکس باکس وان ایکس می‌توانید از پیشرفت‌های بصری بیشتری استفاده کنیم. حافظه بیشتر و قدرت پردازشی بزرگ‌تر، به ما این اجازه را می‌دهد به بافت‌هایی با رزولوشن بالا و نرخ فریم ثابت‌تری برسیم. زمانی که وارد بازی شوید، قطعا این تفاوت‌ها را حس خواهید کرد؛ متراکم بودن شاخ و برگ‌ها، سایه‌زنی‌های جزئی‌تر، عمق نور در فواصل بیشتر و مواردی دیگر نظیر جزئیات شخصیت‌ها همگی به‌راحتی قابل حس خواهند بود. این موارد سبب می‌شوند تا دنیای بازی بیش از پیش واقع‌گرایانه‌تر نشان داده شود و البته، بازی از رزولوشن 4K و قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند.

در میان بازی‌های ارتقا یافته برای ایکس‌باکس وان ایکس، آثاری هستند که می‌توانید تنظیمات گرافیکی و رزولوشن آن‌ها را تغییر دهید که متاسفانه این ویژگی برای بازی State of Decay 2 در نظر گرفته نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده