نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳

فصل دوم بازی Secret World Legends معرفی شد

امروز شرکت Funcom فصل دوم بازی Secret World Legends را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Secret World که در سبک MMORPG ساخته شده، تاریخچه‌ی جالبی دارد؛ این بازی در سال ۲۰۱۲، در کنار آثار پرمخاطبی همچون World Of Warcraft منتشر شد و توانست گیمرهای زیادی را با خود همراه کند. سازندگان به مدت ۴ سال از بازی پشتیبانی کردند و برای آن آپدیت و نقشه‌هایی جدید عرضه کردند. تکراری و یکنواخت شدن روند بازی، روز به روز از تعداد مخاطبانش کاست؛ به‌طوری که در تابستان سال ۲۰۱۷ آمار گیمران حاضر در بازی شدیدا پایین آمد و به کمتر از ۲۰۰ نفر در ماه رسید. به خاطر همین، شرکت Funcom اعلام کرد نسخه‌ای جدید از بازی تحت عنوان The Secret World Legends را منتشر خواهد کرد. این کمپانی سعی کرد با رایگان کردن ساخته‌اش، اضافه کردن بخش داستانی و تغییر دادن سیستم مبارزات، گیمرها را به بازی برگرداند. 

بعد از انتشار Secret World Legends، سازندگان قول دادند در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۸ یک DLC داستانی عرضه کرده و نقشه بازی را گسترده‌تر کنند. تا همین چند روز گذشته از محتوای جدید داستانی خبری نبود و سازندگان به انتشار چند آپدیت جزئی بسنده کرده بودند؛ تا اینکه امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که فصل دوم بازی Secret World Legends تحت عنوان Dawn of the Morninglight قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ برای پی سی منتشر شود.

در فصل جدید با دشمنان و مناطقی تازه مواجه خواهیم شد و در کنار توکیو نقشه‌ای جدید قرار است به بازی اضافه شود. البته فعلا اطلاعات بیش‌تری از این بازی منتشر نشده است. به نظر شما، آیا Funcom می‌تواند گیمرها را به این بازی برگرداند؟ نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده