// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

جزئیات آپدیت New Assingment بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت با انتشار یک ویدیو، جزئیات آپدیت New Assingment بازی Ghost Recon Wildlands را منتشر کرد.

امروز چهارمین آپدیت بزرگ بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر می‌شود. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon: Wildlands) جزئیات به‌روزرسانی New Assingment را منتشر کرد. در جریان این آپدیت سه کلاس جدید به Ghost War، دو نقشه جدید و ابزاری برای رای دادن به نقشه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

سه کلاس جدید شامل Trapper، Guerrilla و Stalker می‌شوند که هرکدام کاربردهای مجزای خودشان را دارند. در کلاس Trapper بازیکنان دارای تله‌هایی هستند که قابلیت ناک‌اوت کردن از فواصل دور را داشته و به صورت همیشه فعال، دشمنانی را که از بین رفته‌اند، روی HUD هم تیمی‌ها علامت‌گذاری می‌کند. در کلاس Stalker شما در نقش یک تک تیرانداز هستید که یک مهارت همیشه فعال دارید و آن هم این است که از فواصل دور، صدای شلیک شما به گوش دشمنان نخواهد رسید و از طرفی دشمنی که علامت‌گذاری شده است، متوجه نمی‌شود که توسط شما علامت‌گذاری شده و به‌راحتی می‌توانید او را از پای درآورید. در نهایت Guerrilla یک کلاس پشتیبان است که دارای یک پهباد و نارنجک دودزا بوده و در موقعیت‌های مختلف می‌تواند دید دشمنان را از بین برده یا یک کاور موقف برای شما به‌وجود آورد.

جدای از کلاس‌های Ghost War، به سراغ نقشه‌های جدید بازی می‌رسیم که برای حالت Extraction در نظر گرفته شده‌ و Refinery و Cliffside نام گذاری شده‌اند. همچنین از این پس به‌واسطه ابزار رای گیری بازی، می‌توانید به نقشه دلخواه خود قبل از شروع هر مسابقه رای دهید. در این سیستم سه نقشه متفاوت در حالت‌های مختلف و شرایط آب و هوایی غیر یکسان به نمایش گذاشته شده و شما می‌بایست به یکی از این سه نقشه رای بدهید.

درانتها به این نکته اشاره کنم که آپدیت مورد نظر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نظر گرفته شده و به دلایل مشکلات مختلف، در زمان دیگری برای کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیو New Assingment بازی Ghost Recon Wildlands را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده