// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

آپدیت 3.3 بازی Fortnite تاخیر خورد

استودیو اپیک گیمز به‌خاطر یک مشکل غیر منتظره‌، اعلام کرد که آپدیت 3.3 بازی Fortnite با تاخیر منتشر خواهد شد.

امروز قرار بود آپدیت جدید بازی Fortnite در دسترس قرار بگیرد، اما آپدیت 3.3 بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده بازی Fortnite) اعلام کرد که در به‌روزرسانی این بازی یک مشکل غیرمنتظره پیش آمده و آن‌ها مجبور به اعمال تاخیر روی آپدیت 3.3 شده‌اند.

درادامه استودیو اپیک گیمز اعلام کرده که تیم سازنده بازی در حال کار روی مشکل پیش آمده است و هنوز مشخص نیست چه زمانی درست خواهد شد و به محض تغییر وضعیت، اطلاعات بیشتر را در درسترس کاربران قرار می‌دهد. یکی از مواردی که در آپدیت 3.3 قرار بود در دسترس قرار بگیرد، اضافه شدن مواد منفجره کنترلی بود که از فواصل دور می‌توانستید آن‌ها را منفجر کنید.

از طرفی با منتشر نشدن به‌روزرسانی جدید بازی Fortnite، کاربران می‌توانند تجربه حالت محدود ۲۰ به ۲۰ بازی را ادامه دهند. قرار بود با آمدن آپدیت جدید بازی این حالت هم از دسترس کاربران خارج شود. در جریان حالت ۲۰ در برابر ۲۰، بازیکنان در قالب پنج تیم ۲۰ نفره قرار گرفته و با یکدیگر رقابت می‌کردند. از دیگر اخبار حول بازی بتل رویال Fortnite، می‌توان به اولین تریلر نسخه موبایل این بازی اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده