نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم سرخ پوست با بازی نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار ساخته خواهد شد

ساخت فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی آغاز شد.

نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار به واسطه‌ی بازی در «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی یکی از زوج‌های هنری موفق این روزها به حساب می‌آیند. این دو بازیگر نام‌آشنا قرار است باز در یک پروژه مشترک جلوی دوربین بروند. فیلم سینمایی «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی با بازی نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار ساخته خواهد شد. وظیفه‌ی تهیه این فیلم هم بر عهده‌ی مجید مطلبی خواهد بود.

محمد زاده و ایزدیار برای ایفای نقش در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند و دیگر بازیگران هم به‌زودی جلوی دوربین خواهند رفت. فیلمبرداری این فیلم تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت و با این حساب احتمال دارد این فیلم به جشنواره فیلم فجر سال آینده معرفی شود. نیما جاویدی پیش از این به واسطه ساخت فیلم ملبورن، جوایز زیادی را، مانند جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از فستیوال فیلم‌های ایرانی جین سیسکل شیکاگو، جایزه بهترین فیلم از نگاه انستیتوی ملی زبان و مطالعات شرقی فرانسه و بهترین فیلم‌نامه از فستیوال فیلم استکهلم دریافت کرده است.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار علاوه بر بازی در سرخ‌پوست قرار است در فیلم جدید سعید روستایی به نام «متری شیش و نیم» برای دومین بار جلوی دوربین این کارگردان بروند. نظر شما کاربران زومجی در رابطه هم‌بازی بودن این دو بازیگر در فیلم‌ها چیست؟ آیا آن‌ها موفق به تکرار موفقیت‌های گذشته می‌شوند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده