// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Horizon Chase - World Tour

بازی موبایل Horizon Chase - World Tour یک بازی ماشین سواری جذاب و هیجان انگیز، با گرافیک منحصربه‌فرد و گیم پلی خاص است.

بازی موبایل Horizon Chase - World Tour اثر جذابی از استودیو Aquiris Game Studio S.A است که در سبک مسابقه‌ای ارائه شده و با داشتن گیم پلی جذاب و دوست داشتنی، بسیار سرگرم کننده ظاهر می‌شود. بازی گرافیک فوق العاده چشم نواز و جذابی دارد و با موسیقی هنری که دارد، تجربه کاملا جدیدی از رقابت‌های ماشین سواری تحویل بازیکن می‌دهد.

گیم پلی این بازی اندروید نسبت به هم‌سبک‌های خود تجربه متفاوتی ارایه می‌دهد. این گیم پلی قدری کنترل ماشین را ساده‌تر می‌کند و چندان حرفه‌ای کار نشده است، اما این یک فاکتور منفی برای بازی محسوب نمی‌شود و با توجه به سیستم بازی، حسی کاملا جذاب و عالی دارد. شما در این گیم پلی، تنها گاز می‌دهید و به چپ راست می‌روید. سیستم مشابه بازی‌های مسابقه‌ای دهه‌های پیش را بیاد بیاورید، سیستم کنترل ماشین در این بازی، همانند بازی‌های قدیمی است با این تفاوت که بسیار مدرن‌تر و شیک‌تر طراحی شده و شاهد پیشرفت خوبی نیز در این عرصه هستیم. در این نوع گیم‌پلی‌ها باید تمام حواس شما به چرخش‌های‌تان باشد و بتوانید از لاین‌های مناسبی عبور کنید و تلاش کنید تا به ماشین‌های دیگر برخورد نداشته باشید. با هر برخورد سرعت شما کمتر شده و شانس به پایان رساندن بازی در رتبه‌های بالاتر را از دست خواهید داد. مسیر بازی را نیز باید در نظر داشته باشید و سعی کنید که از جاده منحرف نشوید. پک‌های نیتروژن نیز در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید با استفاده از آنها سرعت گرفته و با کنترل به موقع ماشین خود از ماشین‌های دیگر جلو بیفتید. نکته اصلی که باید در این گیم پلی در نظر داشته باشید، عدم برخورد به درختان و موانع کنار جاده و همچنین ماشین‌های مسابقه است. اگر بتوانید این ریتم را حفظ کنید و از سرعت خود نکاهید، پیروزی از آن شما خواهد بود.

Horizon Chase

گرافیک بازی Horizon Chase چشم نواز و زیبا طراحی شده است و با توجه به سیستم‌های شبانه روزی بازی، می‌توان اصلی‌ترین عامل موفقیت و جذاب بودن بازی را به همین بخش اختصاص داد. گرافیک در حدی عالی است که بازیکن حس رقابت واقعی در شب‌های زیبای یک شهر مدرن را خواهد داشت. موسیقی نیز به صورت کاملا هنری به کمک گرافیک بازی می‌آید و یک ترکیب شاهکار را خلق می‌کند. جلوه‌های ویژه‌ای که ماشین بر جای می‌گذارد و در زمینه طراحی مسیرها شاهد هستیم در بهترین شرایط خودشان قرار دارند و با توجه به طراحی بی‌نظیر جاده‌ها، بازیکن در هر لحظه از بازی لذت می‌برد. مسیرهای بیابانی، جنگلی و شهری همگی طراحی جالبی دارند و تابش خورشید و بارش باران و سو سو زدن چراغ‌های شهر، چنان حس و حالی به بازیکن القا می‌کنند که آرامش در آن نهفته است.

این بازی آیفون در سطح‌های مختلف جریان دارد و شما در هر بخش، به شهرهای مختلف سفر می‌کنید و می‌توانید در آنجا رقابت‌های خود را برگزار کنید. هر بخش تنوع خاص خودش را دارد و در مسابقه‌های چندنفری و تایمی‌ نیز می‌توانید شرکت کنید. ماشین‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، علاوه بر طراحی مناسب از قدرت منحصربفرد خاص خودشان برخوردار هستند و می‌توانید با کسب رتبه اول در کاپ‌های بازی، این ماشین‌ها را فعال کنید. برند خاصی در این ماشین‌ها دیده نمی‌شود و صرفا طراحی گرافیک خوش ساختی دارند. از کالیفورنیا و شیلی گرفته تا خاورمیانه و قطب‌های سردسیر، همگی از جمله مکان‌هایی هستند که آنها را تجربه خواهید کرد و در این محیط‌ها به رقابت خواهید پرداخت. هر کدام از این مناطق، شرایط آب و هوایی خاص خودشان را دارند و می‌توانید حس متفاوتی را در پلتفرم موبایل تجربه کنید.هر کدام از این مکان‌ها، دارای تنوع مسابقات خوبی هستند و شما با توجه به رتبه‌ای که کسب می‌کنید، از امتیازات خاصی برخوردار شده و می‌توانید از آنها برای فعال کردن سایر بخش‌ها استفاده کنید.

Horizon Chase

در حین انجام مسابقات ممکن است باک بنزین ماشین خالی شود. بنابراین باید حواستان جمع باشد تا سر راه بنزین خود را پر کنید و در وسط مسابقه متوقف نشوید. مسیرها از تنوع خوبی برخوردارند و با توجه به تعداد دوری که برای مسابقه در نظر گرفته می‌شود، باید بتوانید نیتروژن‌های خود را در مسیرهای درست مصرف کنید. البته اگر حواستان به مسیر مسابقه باشد، می‌توانید نیتروژن‌های بیشتری را جمع آوری کنید.

بازی موبایل Horizon Chase اثر لایق تحسینی است که گیم پلی ساده و روانی دارد و گرافیک منحصربه‌فرد و چشم نواز، بهترین فاکتور این بازی برای معرکه بودن هستند. به راحتی وارد مسابقات شده و نقاط مختلف دنیا به رقابت‌های هیجان انگیز بپردازید. رقابت‌هایی که شرایط آب و هوایی مختلف و مکان‌های دیدنی انتظار شما را می‌کشند و باید مطمئن باشید که شما را راضی می‌کند. بازی را می‌توانید برای اندروید و آیفون از طریق لینک‌های زیر دریافت نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Horizon Chase - World Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده