نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

آپدیت ضد تقلب PUBG از نسخه پی سی بازی حذف شد

کمپانی PUBG Corp بروزرسانی ضد تقلب بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را به دلیل مشکلات عدم تطابق از نسخه پی‌سی بازی حذف کرد.

اخیرا یک بروزرسانی جدید برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر شد که سیستم ضد تقلب را برای نسخه کامپیوتر بازی به ارمغان آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی PUBG Corp این بروزرسانی را حذف کرده و بازی را به دلیل «مشکل عدم تطابق» به نسخه قبلی بازگردانده است. کمپانی پابجی کورپ در بیانیه‌ای در بلاگ خود اعلام کرد:

با وجود اینکه سیستم ضد تقلب در امر جلوگیری از تقلب‌ها اثربخش بود، ما تصمیم گرفتیم که آخرین آپدیت را از سرورها حذف کنیم. ما همچنان به حل مشکلات مربوط به عدم تطابق ناشی از آن خواهیم پرداخت. یک بروزرسانی کم‌حجم برای دانلود آماده است. بابت مشکلات پیش آمده پوزش می‌طلبیم.

این کمپانی در خصوص اعمال دوباره این بروزرسانی و زمان انجام این کار پس از اصلاحات لازم توضیحاتی ارائه نکرد؛ با این حال، این اولین باری نیست که شاهد چنین اتفاقی هستیم و پیش از این هم کمپانی پابجی کورپ انتشار این بروزرسانی را به دلیل «مشکلات غیرمنتظره» به تاخیر انداخته بود. پس از این آپدیت مشکلاتی نظیر کرش‌های شدید و ناتوانی در اجرای بازی را شاهد بودیم و به این خاطر بازی به نسخه قبلی بازگردانده شد.

PlayerUnknown

اخیرا یک بروزرسانی جداگانه برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی PUBG منتشر شد که پشتیبانی از قابلیت Game DVR و مناطق جدیدی برای شروع بازی را به ارمغان آورد. همچنین از دیگر تغییرات گیم‌پلی می‌توان به کاهش میزان آسیب از اشیایی نظیر سنگ‌ها، درخت‌ها و زمین‌های ناهموار اشاره کرد. علاوه بر همه این‌ها، در حال حاضر رنگ اعضای تیم با وضوح بیشتری قابل مشاهده است و زمانی که در منوی شخصی سازی بازیکن خود هستید، می‌توانید با چرخاندن استیک سمت راست، شخصیت خود را چرخانده و تغییرات اعمال‌شده خود را به صورت کامل مشاهده کنید.

این بازی بتل رویال در سال جاری میلادی با سیستم Emote (شکلک) جدید، سیستم اچیومنت‌، لیست دوستان داخل بازی و قابلیت گفت‌وگوی صوتی در منوی اصلی گسترش خواهد یافت. همچنین یک نقشه جدید برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در راه است که بازیکنان می‌توانند ماه آینده از طریق سرورهای آزمایشی به تجربه آن بپردازند.

بازی PUBG در حال حاضر از طریق سرویس Xbox Game Preview برای ایکس باکس وان و از طریق شبکه استیم برای پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به‌ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده