// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

بازی موبایل Westworld با نام Delos Park Training Simulation معرفی شد

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment بازی موبایل Westworld را با نام Delos Park Training Simulation معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر اطلاعاتی از بازی شبیه‌ساز خود که بر پایه سریال Westworld در حال توسعه است، منتشر کرده است. بازی مذکور برای انتشار در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و قرار است به دست کاربران آیفون و اندروید برسد.

بازی مذکور بر اساس سریال وست ورلد کانال HBO طراحی شده است و کاربران را در نقش یک کارآموز کمپانی Delos قرار می‌دهد. در جریان گیم‌پلی بازی، کاربران مدیریت محیطی را بر عهده می‌گیرند و دستورات خود را در آنجا به اجرا می‌رسانند. بازی مذکور که با نام Delos Park Training Simulation معرفی شده است، به گفته سازندگان، مدیریت کامل پارک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جوناتان نایت، معاون ارشد استودیو اصلی WB Games در سن فرانسیسکو در مورد پروژه جدیدشان گفت:

بازی Delos Park Training Simulation به کاربران اجازه می‌دهد که با دنیای Westworld تعامل داشته باشند و در حالی که از داستان آن باخبر می‌شوند، در آن سو یک تجربه تازه و لذت‌بخش از این بازی موبایل داشته باشند. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که این اثر را به دست کاربران برسانیم تا استراتژی‌های مختلف آنها را برای مدیریت پارک‌ مشاهده و رصد کنیم.

علاوه بر بیانیه‌های سازندگان، هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند برای پیش ثبت نام از طریق وب‌سایت رسمی این بازی اقدام کنند. در حال حاضر وب‌سایت رسمی بازی Delos Park Training Simulation در حال شمارش شرکت‌کنندگان است و در حالی که سیستم، ایمیل کاربران را ثبت می‌کند، اگر به هدف تعیین‌شده برسد برای کاربران در بازی جایزه‌ای را در نظر می‌گیرد. هم‌اکنون ۲۵۰ هزار نفر برای این پروژه ثبت‌نام کرده‌اند و کاراکتر Lawrence Host Code به عنوان جایزه برای کاربران در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید به تعدادی از تصاویر منتشر شده از بازی Delos Park Training Simulation نگاهی بیندازید.

WESTWORLD

WESTWORLD

WESTWORLD

نظرات خود را در مورد بازی موبایل Westworld با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده