نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

استودیو سازنده سری Worms وظیفه انتشار بازی Planet Alpha را برعهده گرفت

شرکت Team 17 با کمپانی دانمارکی و مستقل Planet Alpha ApS، در ساخت بازی Planet Alpha همکاری خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که شرکت انگلیسی Team 17، خالق مجموعه موفق Worms، باکمپانی دانمارکی و مستقل Planet Alpha ApS در مسیر ساخت و توسعه بازی Planet Alpha همکاری می‌کند. بازی Planet Alpha در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. حالا که شرکت Planet Alpha ApS به تنهایی روی بازی کار نمی‌کند و Team 17 به آنها اضافه شده، انتظار می‌رود سرانجام همکاری ایجاد شده میان این دو کمپانی، یک بازی خوب و باکیفیت باشد. 

Planet Alpha اثری پلتفرمر است و در آن جهانی زیبا و پر زرق و برق به تصویر کشیده می‌شود که قدرت‌های پلید در صدد نابودی آن هستند و این شما هستید که باید از قدرت‌های‌تان استفاده کرده و آنها را از پیش‌رو بردارید. پنج سال پیش، شرکت IO Interactive و ادرین لازار مراحل ساخت و توسعه Planet Alpha را در کنار دیگر آثار این شرکت پیش بردند. ادرین لازار قبل از اینکه IO Interactive را ترک کند، روی بازی‌هایی مثل Hitman: Absolution، Kane and Lynch 2: Dog Days و Hitman 2016 کار کرده بود.

هنوز تاریخ انتشار دقیق Planet Alpha مشخص نشده اما با استناد به اخبار منتشر شده در شبکه استیم، باید در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ منتظر این بازی پلتفرمر باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده