// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

نسخه کالکتور بازی State of Decay 2 معرفی شد

کمپانی مایکروسافت نسخه کالکتور ۷۰ دلاری بازی State of Decay 2 را معرفی کرد.

باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی مایکروسافت در بخش اخبار سایت ایکس باکس، نسخه کالکتور بازی State of Decay 2 را معرفی کرد. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند تنها با پرداخت ۷۰ دلار صاحب این نسخه شوند. نسخه کالکتور بازی State of Decay 2 دارای ماسک زامبی، قاب استیل بوک بازی، فلش مموری چهار گیگابایتی با ظاهر انگشت دست بریده شده و یک پایه شبیه به مغز انسان برای قاب استیل بوک بازی است!

بازی State of Decay 2

نکته‌ی جالب نسخه کالکتور معرفی شده، این است که تنها قاب استیل بوک بازی را صاحب خواهید شد و خبری از بازی اصلی نیست. به‌عبارتی کالکتور بازی فاقد بازی اصلی است. بازی State of Decay 2 اعلام شده که ۳۰ دلار قیمت دارد و کاربران با خرید دیجیتالی نسخه ایکس باکس وان و به لطف ویژگی Xbox Pay Anywhere می‌توانند آن را روی کامپیوتر خود نیز تجربه کنند.

جدا از نسخه کالکتور، اگر به دنبال دریافت محتویات دیگری هستید، می‌توانید نسخه آلتیمیت بازی State of Decay 2 را خریداری کنید. با خرید نسخه آلتیمیت بازی، بسته‌های الحاقی‌ Independence و Daybreak را در زمان موعود رایگان دریافت کرده و بازی State of Decay: Game of the Year Edition نیز به شما داده می‌شود. همچنین چهار روز زودتر به بازی اصلی دسترسی پیدا خواهید کرد. نسخه آلتیمیت این بازی ۵۰ دلار است.

بازی State of Decay 2 در تاریخ یک خرداد ۹۷ (۲۲ می) عرضه خواهد شد و خریداران نسخه آلتیمیت، می‌توانند آن را در تاریخ ۲۸ اردیبهشت (۱۸ می) روی Xbox One و PC خود تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده