// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت 5.0 نینتندو سوییچ منتشر شد

آپدیت نسخه 5.0.0 نینتندو سوییچ منتشر شد و در جریان آن، شاهد بیشتر شدن سرعت دانلود بازی‌ها هستیم.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، آپدیت جدید کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و در جریان این آپدیت شاهد یک سری تغییرات مثبت هستیم. در اولین قدم، مشخص شده که ۲۴ آیکون جدید از بازی Arms و Kirby به نینتندو سوییچ اضافه شده تا کاربران دست‌شان برای انتخاب آیکون برای حساب کاربری‌ای که ساخته‌اند، بازتر از گذشته شود.

همچنین از این پس دانلود بازی‌های دیجیتالی‌ای که توسط فروشگاه نینتندو یا گوشی موبایل‌تان خریداری شده است، سریع‌تر از گذشته خواهد بود که این افزایش سرعت در حالت Sleep Mode نیز لحاظ شده است. از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده در آپدیت 5.0.0 نینتندو سوییچ، می‌توان به ویژگی فیلتر کردن بخش اخبار کنسول اشاره کرد. حال با شخصی سازی این بخش می‌توانید تنها اخبار خوانده‌نشده را مشاهده کنید یا انتخاب کنید که صرفا محتویات کانال مورد نظرتان نمایش داده شود.

در انتها مشخص شده که ویدیوهای ضبط شده توسط کاربران نیز می‌توانند تحت نظر والدین مدیریت شوند؛ البته باید تنظیمات مربوطه را در بخش تنظیمات کنسول انجام داده باشید. در این بروزرسانی یک سری از مشکلات کنسول و باگ‌های ریزی که وجود داشتند نیز برطرف شده تا عملکرد سیستم بیش از پیش بهبود بخشیده شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده