نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدید Kingdom Come: Deliverance با محوریت نمره‌های بازی

سازندگان Kingdom Come: Deliverance اخیرا تریلری با محوریت نمره‌های این بازی نقش آفرینی جهان‌باز منتشر کرده‌اند. 

بازی Kingdom Come: Deliverance چندی پیش منتشر شد و با اینکه مشکلاتی مخصوصا در زمینه‌های فنی داشت، اما توانست نمره‌های نسبتا خوبی از منتقدین دریافت کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید از این اثر منتشر شده که محوریت آن، نمره‌های بازی است. در این تریلر می‌توانید بخش‌هایی از بازی Kingdom Come: Deliverance و همچنین نمره‌هایی را که برخی سایت‌های معتبر به بازی داده‌اند، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی Kingdom Come: Deliverance در قرن ۱۵ میلادی جریان دارد. بازی پس از مرگ شاه چارلز چهارم آغاز می‌شود و گیمر در نقش شخصیتی به نام هنری قرار می‌گیرد که در منطقه آشوب‌زده بوهمیا، به دنبال گرفتن انتقام است. زومجی در بررسی بازی Kingdom Come: Deliverance به آن نمره خوب ۷ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده