نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

پورت نسخه سوییچ Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بر عهده استودیو Toys For Bob است

استودیو Toys For Bob بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را برای نینتندو سوییچ پورت خواهد کرد و این در حالی است که وظیفه پورت نسخه پی‌سی و ایکس‌باکس وان بر عهده ویکاریوس ویژنز است.

کمپانی نینتندو در جریان آخرین برنامه Nintendo Direct از انتشار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Toys For Bob مسئول پورت این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت نینتندو، کمپانی اکتیویژن وظیفه پورت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای نینتندو سوییچ را به استودیو Toys For Bob محول کرده است. استودیو Toys For Bob را بیشتر به خاطر توسعه مجموعه بازی‌های Skylanders می‌شناسیم که پیش از این کاراکتر دوست‌داشتنی کرش در این مجموعه حضور یافت.

وظیفه ساخت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای پلی استیشن 4 بر عهده استودیو ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) بود که در تاریخ نهم تیرماه امسال (۳۰ ژوئن) منتشر شد. مسئولیت پورت این بازی برای ایکس باکس وان و پی سی نیز بر عهده ویکاریوس ویژنز خواهد بود که احتمالا به این دلیل است که این پورت چیزی فراتر از یک پورت مستقیم خواهد بود. نسخه ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی همانند نسخه پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 4K اجرا می‌شود و از آنجایی که احتمالا نسخه نینتندو سوییچ بازی کار بیشتری می‌طلبد، وظیفه پورت آن به استودیو Toys For Bob سپرده شده است.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ نوزدهم تیرماه (۱۰ جولای) به طور همزمان برای Xbox One، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سه‌گانه‌ی ریمستر کرش با اینکه خیلی طول کشید تا به پلی‌استیشن 4 بیاید، اما بازگشت شکوهمندی داشت. شاهکار بیست‌ساله‌ی ناتی داگ هنوز هم که هنوز است تر و تازه به نظر می‌رسد و این فقط به خاطر نبوغ آن‌ها در طراحی مراحل نیست، بلکه اکتیویژن و Vicarious Vision تمام تلاش خود را کرده‌اند تا از یک اثر کلاسیک، یک بازی مدرن و امروزی بسازند و تا حدود بسیاری به هدف خود رسیده‌اند. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هدیه‌ای خاطره‌انگیز و سخاوتمندانه به تمام طرفداران پلی‌استیشن است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده