نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

بسته الحاقی Get to Work بازی The Sims 4 به کنسول ها راه می‌یابد

بسته الحاقی Get to Work بازی The Sims 4 در اواخر ماه جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته گسترش‌دهنده Get to Work بازی The Sims 4 اواخر ماه جاری برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

این محتوای اضافی به شما امکان می‌دهد تا کنترل کاراکتر خود را زمانی که سر کار است، در دست بگیرید. چه شما دکتری باشید که برای نجات زندگی افراد تلاش می‌کند، چه کاراگاهی که برای حل پرونده‌ای تلاش می‌کند یا دانشمندی که برای یک اختراع دیوانه‌کننده طرح‌ریزی می‌کند، شما می‌توانید آنها را در جریان انجام کارها کنترل کنید. علاوه بر این، این DLC به شما امکان می‌دهد تا کسب و کار کوچک خود را راه‌اندازی و شخصی‌سازی کنید که از میان گزینه‌های موجود می‌توان به یادگیری مهارت‌های عکاسی و پخت‌و‌پز اشاره کرد.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی The Sims 4 یک بازی شبیه‌سازی است که در آن به خلق کاراکتر خود اقدام می‌کنید و هر طور که دوست دارید زندگی او را می‌سازید. این بازی در ابتدا در تاریخ یازدهم شهریورماه ۱۳۹۳ (۲ سپتامبر ۲۰۱۴) برای پی سی منتشر شد و پس از آن در تاریخ بیست و هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ (۱۷ فوریه ۲۰۱۵) به مک راه یافت و نهایتا در تاریخ بیست و ششم آبان‌ماه ۱۳۹۶ (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) شاهد انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی بودیم.

بسته گسترش دهنده Get to Work بازی The Sims 4 در تاریخ بیست و نهم اسفندماه (۲۰ مارس) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و این بسته در حال حاضر در دسترس کاربران نسخه PC بازی است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده