نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تبلیغ تلویزیونی فیلم Avengers: Infinity War با حضور آیرون من

کمپانی مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد هیچ تصویر جدیدی از این فیلم نیستیم و تمامی این تصاویر را پیش از این در اولین تریلر و تبلیغ تلویزیونی قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم. با این حال، در طول تریلر شاهد دیالوگ‌های جدیدی از جمله «پایان نزدیک است» (The End is Near) که نام این تبلیغ تلویزیونی نیز است، هستیم و همچنین در پایان ویدیو تاریخ جدید اکران فیلم Avengers: Infinity War نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، مارول (Marvel) هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War تایید و اعلام نکرده است. اخیرا لوئیس د'اسپوزیتو، نایب رئیس مارول استودیو، در جواب یکی از طرفداران در توییتر گفته است که به‌زودی شاهد انتشار دومین تریلر این فیلم خواهید بود. علاوه بر این، امشب قرار است ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم Avengers: Infinity War در برنامه اینترتیمنت تونایت پخش شود. طبق شایعات منتشر شده، ممکن است دومین تریلر این فیلم روز سه شنبه یا اواخر این هفته منتشر گردد. همچنین مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Avengers: Infinity War اختصاص داده و ۱۵ تصویر روی جلد و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده