نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی The American Dream فردا منتشر می‌شود

امروز، شرکت استرالیایی Samurai Punk اطلاعاتی جدید از بازی واقعیت مجازی‌ خود به نام The American Dream منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو استرالیایی و مستقل Samurai Punk امروز اطلاعاتی جدید از بازی The American Dream که درحال طی کردن مراحل آخر ساخت و توسعه‌اش است، منتشر کرد. بر این اساس این اثر ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ برای پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۴.۹۹ دلار خواهد بود. بازی The American Dream یک تجربه واقعیت مجازی است و به نقش سلاح‌های گرم در زندگی روزانه مردم آمریکا می‌پردازد.

در بازی The American Dream به دهه  ۵۰ میلادی می‌رویم؛ زمانی که قانون حمل سلاح گرم باعث شده در دست هر انسان یک تفنگ ببینم. هدف اصلی سازندگان برای خلق این بازی، نشان دادن عواقب قانون حمل سلاح گرم در جامعه آمریکا است. قرار است The American Dream زندگی در آمریکا را به بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی کند. شما در این بازی به عنوان شهروندی آمریکایی لحظات احساسی، دلهره آور، هیجان‌انگیز، ناراحت کننده، اکشن و .... را تجربه خواهید کرد؛ مثلا در قسمتی از بازی مشغول عوض کردن پوشک فرزندتان و در قسمتی دیگر وسط یک تیراندازی بزرگ هستید. در The American Dream می‌توانید ببینید که چگونه کمپانی‌های اسلحه سازی و قانون مجاز بودن حمل سلاح گرم، زندگی شهروندان آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده اند.

نظرات‌تان درمورد این بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده