// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Way to the Woods، الهام گرفته از The Last of Us، معرفی شد

آنتونی تان، بازی‌ساز ۱۸ ساله، با انتشار تریلری پروژه خود یعنی بازی Way to the Woods را که از The Last of Us الهام گرفته است، معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، بازی‌سازی ۱۸ ساله با نام آنتونی تان (Anthony Tan) بازی Way to the Woods را که در سبک کاوش-محور و با گرافیک سه‌بعدی طراحی شده است، معرفی کرد. سازنده ضمن معرفی بازی، تریلری نیز از آن منتشر کرد که گرافیک زیبا و کاراکترهای اصلی بازی را که در واقع دو آهو هستند، نشان می‌دهد.

با توجه به پست‌های منتشر شده در تامبلر، گویا توسعه بازی Way to the Woods از دو سال پیش به دست Tan و همکاران وی که ۱۶ سال‌شان بوده، آغاز شده است. اطلاعات زیادی در مورد این پروژه منتشر نشده است، اما سازنده آن در بیانیه‌های خود گفت که در واقع از بازی The Last of Us الهام گرفته است؛ اما با این تفاوت که به جای کاراکتر‌های انسانی، شاهد آهو خواهیم بود. موسیقی متن آرامش‌بخشی که با پیانو نواخته می‌شود، در تریلر منتشر شده به گوش می‌خورد و در این حین نیز شاهد گرافیکی کارتونی هستیم که مناطق آرام و ساکت را به نمایش می‌گذارد.

way to the woods

با آنکه تیم توسعه‌دهنده تجربه زیادی در صنعت‌ بازی‌سازی ندارد، اما در برخی از موارد زیبایی و مستقل بودن پروژه آنها به خوبی به چشم می‌آید. پس از اینکه سازندگان بازی خود را در استیم معرفی کردند و نام آن در انجمن‌های ردیت پیچید، تان و همکارانش تا مدتی از معروفیت پروژه خود در انجمن‌ها باخبر نشدند و حتی وب‌سایت رسمی آنها نیز به طور کامل راه‌اندازی نشده بود. در این راستا آنها در توضیحات ویدیوی بازی خود نوشته‌اند:

امیدوار بودم که زودتر از این موضوع باخبر می‌شدم تا بیانیه‌‌ای را آماده کنم. شما فکر کرده‌اید که اینجا می‌توانید اطلاعاتی از بازی به دست‌ آورید؟ از آنجا که الان بسیار خوا‌ب‌آلود هستم اطلاعات مربوطه را در وب‌سایت رسمی منتشر می‌کنم. به‌روزرسانی: به نظر سایت‌مان راه‌اندازی شده است.

بازی Way to the Woods قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای پی سی منتشر شود. از آنجا که بازی با موتور Unreal Engine 4 توسعه‌ داده شده است، سازندگان بازی امیدوار هستند که بتوانند آن را برای کنسول‌های خانگی نیز پورت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای بازی Way to the Woods را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و توسعه‌دهندگان جوان آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده