نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

نویسنده بازی Anthem برای بار دوم از بایوور جدا شد

درو کارپیشین، از نویسندگان محبوب بازی‌های بایوور، مدتی پیش، پس از یک جدایی چند ساله مجددا به تیم سازنده بازی پیوست تا روی داستان بازی Anthem کار کند. حال خبر رسیده که او بار دیگر از این تیم جدا شده است.

طرفداران پر و پاقرص بازی‌های کمپانی Bioware، اغلب با درو کارپیشین آشنایی دارند. او پیشتر در روند ساخت بازی‌های ممتاز و پرطرفداری چون Mass Effect 2 و Star Wars: Knights of the Old Republic جزو نویسندگان اصلی بوده. او چند سال پیش بایوور را ترک کرد، اما چندی پیش مجددا برای کمک کردن به روند ساخت بازی Anthem به تیم بایوور پیوست. حال این نویسنده اخیرا اعلام کرده که مجددا از تیم بایوور جدا شده است.

او در پستی که در وبسایت رسمی‌اش منتشر کرده، گفته است که استودیوی بایوور را در روز دوم ماه مارس (یازدهم اسفند ۹۶) ترک کرده است. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که این خبر برای طرفداران او چندان هم جدید و غیر عادی نیست؛ چرا که این دومین بار است که او از استودیوی بایوور جدا می‌شود. او دلیل جدا شدنش از بایوور را «تمرکز روی تعدادی از پروژه‌های جدید» ذکر کرد. پروژه‌هایی چون رمان‌های مختلف، یک رمان گرافیکی علمی تخیلی و کار در حوزه‌ی بازی به صورت مستقل مواردی بودند که او در این پست به آن‌ها اشاره کرد.

مسئله‌ی مهم اینجا است که بدانیم جدا شدن کارپیشین لزوما بدین معنا نیست که روند ساخت بازی Anthem با مشکل روبه‌رو شده است. از آنجا که مدت زیادی از آغاز ساخت بازی می‌گذرد طبق حدس و گمان‌ها او باید تا این موقع کار خود را روی بخش‌های داستانی به اتمام رسانده باشد و بقیه‌ی زمان باقی‌مانده تا انتشار بازی صرف پولیش کردن و آماده‌سازی آن برای انتشار شود.

بازی Anthem ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ راهی بازار شود، اما تیم سازنده‌ی بازی انتشار آن را تا اوایل سال ۲۰۱۹ به تعویق انداخت. اطلاعات بیشتر از این بازی در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده