// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Angry Gran Run

بازی موبایل Angry Gran Run اثر جذاب و هیجان‌انگیزی در سبک رانر است که به مانند دیگر بازی‌های هم‌سبک خودش بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Angry Gran Run اثر جذاب و منحصربه‌فردی از Ace Viral است که در سبک Runner یا دوندگی ارائه شده است و با داشتن ویژگی‌های مشابه بازی‌های هم‌سبک خودش، توانسته است یک تجربه ناب دیگر را ارائه دهد و بسیار سرگرم‌کننده ظاهر شود. بازی البته دارای ویژگی‌های بارز دیگری هم است که ارزش تجربه کردن را به بازیکن می‌فهماند.

گیم پلی این بازی اندروید، مادربزرگی را نشان می‌دهد که از یک تیمارستان فرار می‌کند و شروع به دویدن می‌کند. شما باید این مادربزرگ را از موانع مختلفی که پیش رویش وجود دارد، عبور داده و همینطور به دویدن ادامه دهید. رفته رفته سرعت بازی بیشتر می‌شود و شما موانع بیش‌تر و نزدیک‌تری را مشاهده می‌کنید که باید با تمرکز و سرعت عمل بالایی از آنها عبور کرده و رکورد خوبی را برای خود ثبت کنید. بله، تمام هدف این بازی، ثبت رکوردهای بیش‌تر است و شما هر چقدر که بتوانید بیشتر در بازی دوام بیاورید به همان اندازه سکه‌ها و مسافت طولانی‌تری را می‌توانید از خود ثبت کنید. تمامی‌ فاکتورهای بازی خبر از یک بازی اعتیادآور و جذاب می‌دهند که البته به مانند دیگر بازی‌های هم‌سبک عمل می‌کند و تقریبا می‌توان گفت که چیز جدیدی برای عرضه کردن ندارد. اما در گیم پلی بازی، برای رفتن به اطراف باید گوشی را کج کرده و به صورت پویا این کار را انجام دهید، که با توجه به چپ و راست کشیدن این روند در بازی‌های مشابه، می‌تواند حالت بهتری از بازی را برای بازیکن داشته باشد.

Angry Gran Run
Angry Gran Run
Angry Gran Run

با سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید لباس‌های مختلفی را به مادربزرگ داستان ما پوشانده یا وی را به یک ابرقهرمان تبدیل کنید. جوایز متفاوتی در بازی انتظار شما را می‌کشند و می‌توانید با کسب آنها با سرعت بیشتری به امتیازات و رکوردهای خاص دست پیدا کنید. هر موقع که به مانعی برخورد کردید، دو راه برای شما وجود دارد: یا باید از اول راه کار خود را شروع کنید یا اینکه با دادن الماس بنفش رنگ، از همان جا دوباره به راه خود ادامه دهید. شخصیت بازی و صداگذاری این شخصیت به خوبی صورت گرفته است و شاهد مادربزرگ بامزه‌ای هستیم که دوست دارد از دست کارکنان تیمارستان فرار کند و تا می‌تواند از آنجا دور شود. در نتیجه همین ایده ساده بازی دوندگی جذابی را تحویل بازیکن می‌دهد که به خوبی سرگرم‌کننده است و همه فاکتورهای لازم جهت موفقیت را دارد.

Angry Gran Run
Angry Gran Run
Angry Gran Run

گرافیک بازی همان ریتم عادی دیگر بازی‌های مشابه را دارد و چیز جدیدی ندارد. حتی موسیقی بازی نیز همان روند را دارا است و با توجه به اینکه روند ثابتی دارد، برای یک بازی دوندگی قابل قبول است. طراحی مسیر بازی به خوبی صورت گرفته است و شاهد شخصیت‌های متفاوتی در این مسیر هستیم که به عنوان مانع عمل می‌کنند. ری‌اکشن مادربزرگ نیز در هنگام پرش، تکل و برخورد با موانع خوب کار شده است و شاهد تنظیم خوبی در زمینه گیم‌پلی بازی هستیم؛ تنظیمی که البته با پیش‌روی بیشتر در بازی به چشم می‌آید و در سرعت‌های بالاتر دچار مشکل نمی‌شود. تعدد موانعی که جلوی راه شما سبز می‌شوند به حد انگشت شمار هستند و شما با پرش یا تکل زدن می‌توانید از آن‌ها عبور کنید. سکه‌ها را به صورت مورب یا پرشی می‌توانید کسب کنید و با برخورد به کسانی که در مسیر حضور دارند نیز، تنها سرعت شما کم شده و خللی در این روند ایجاد نمی‌شود.

Angry Gran Run
Angry Gran Run
Angry Gran Run

یکی از بخش‌های خوب این بازی آیفون، بخش فروشگاه است که می‌توانید با امتیازات خود، قدرت‌های خاصی را برای مادربزرگ تهیه کرده و با آن روند امتیازگیری و موفقیت در بازی را دوچندان کنید؛ به طور مثال می‌توانید سرعت مادربزرگ را بیشتر کرده یا از آهن‌ربا برای جمع‌آوری سکه‌ها استفاده کنید یا اینکه از شانس‌های چندباره برای برخورد با موانع استفاده کرده و مسافت‌های بیش‌تری را بدون برخورد ادامه دهید. این امتیازات تنها با همان سکه‌هایی که کسب کرده‌اید، به شما داده می‌شود و هیچ گونه نیازی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهید داشت. بازی یک بخش آنلاین نه‌چندان کارساز نیز دارد که توسط آن می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و میزان رکوردهای خود را به اشتراک بگذارید. این مسابقات به صورت رقابتی برگزار شده و بین دو نفر از دوستان قابلیت اجرا شدن خواهد داشت.

بازی Angry Gran Run یک بازی جذاب و مهیج در سبک دوندگی است که علاوه بر داشتن ویژگی‌های عادی یک بازی در این سبک، چندین بخش مهیج دیگر هم دارد که باعث می‌شود قدری متفاوت باشد. وجود شخصیت‌های متنوع و جوایز جذاب برای تنوع بخشیدن به بازی، فاکتورهای مهمی هستند که تجربه بازی را برای مدت طولانی جذاب و لذت‌بخش می‌کنند. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Angry Gran Run


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده