// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Chop It

بازی موبایل Chop It با داشتن ریتم جذاب، می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را سرگرم نگه دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Chop It ساخته BYV اثر جذابی در سبک آرکید است که با داشتن یک گیم پلی ساده بازیکن را سرگرم می‌کند و به صورت مبتکرانه‌ای اعتیادآور ظاهر می‌شود. گرافیک عالی و داشتن ریتم بسیار عالی در بازی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که باعث شده است بازی در وجهه‌های مختلف سرگرم‌کننده ظاهر شود.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که شما با توجه به بخش‌های مختلفی که در آن حضور دارید باید با لمس کردن صفحه نمایش گوشی به صورت ریتم‌وار ضرباتی را وارد کنید. در اولین بخش از بازی باید با تبر خود، کُنده‌های درخت را خرد و امتیازات خود را بیشتر کنید. این خرد کردن کنده‌ها باید به شکلی باشد که حتی یک کنده را از دست ندهید و همواره در زمان مناسب خودش ضربه درست را به کنده‌ها وارد کنید؛ اگر تعلل کرده یا زودتر ضربه را وارد کنید، خواهید سوخت و باید از اول کار را شروع کنید. در حین خرد کردن کنده‌ها، تله‌های انفجاری نیز سر راه شما ظاهر می‌شود که نباید به آنها ضربه‌ای وارد کنید؛ در غیر این صورت خواهید سوخت. با پیش‌روی در بازی و سرعت گرفتن ریتم، باید تمرکز لازم را داشته باشید و با سرعت هرچه تمام‌تر به خرد کردن کنده‌ها بپردازید که انصافا چالش هیجان‌انگیزی از آب درآمده است.

Chop It
Chop It
Chop It

در مسیری که شما کنده‌ها را خرد می‌کنید، پک‌های امتیازی نظیر ستاره و قلب نیز وجود دارد که با وارد کردن ضربه به آنها می‌توانید شانس دوباره پیدا کنید و همچنین ستاره‌های بیشتری را برای خرید تبرها و باز کردن بخش‌های بعدی بازی، داشته باشید. بخش‌های بعدی بازی ریتم مشابهی دارند، اما در محیط دیگری جریان پیدا می‌کنند؛ کارگاه نجاری که باید مرتبا میخ بکوبید، سنگ‌هایی باید خرد کنید و همچنین چوب‌هایی که باید مرتبا بریده شوند، از جمله این بخش‌ها هستند که هر کدام برای خودشان جذابیت خاصی دارند. اما آن چیزی که مشخص است، ریتم مشابه در هر بخش است که شما باید ضرباتی را به صورت ریتم‌وار وارد و بهترین رکورد امتیازی را برای خود ثبت کنید. قطعا هر بازیکن با یکی از این بخش‌ها راحت‌تر بازی می‌کند و به همین خاطر وجود تنوع در این بخش‌ها باعث شده است که هر بازیکن بتواند در هر کدام از این بخش‌ها عملکرد متفاوتی را داشته باشد.

Chop It
Chop It
Chop It

گرافیک بازی به بهترین شکل ممکن کار شده است و شاهد جلوه‌های ویژه مناسبی برای این بازی هستیم. گرچه بازی گیم‌پلی خاصی ندارد، اما همین سادگی به چنان روند اعتیادآوری منجر می‌شود که دوست دارید در اوقات فراغت خود، مرتبا این بازی را تجربه کنید و به رکورد خودتان حمله‌ور شوید. شما می‌تونید از پک‌های امتیازی بازی استفاده کنید و شانس بهتری را برای پیروزی داشته باشید. این شانس‌ها تنها در صورتی برای شما استفاده خواهند داشت که تمرکز حواس داشته باشید و با تجربه مداوم بازی بتوانید در دیگر ضربه زدن‌ها مهارت پیدا کنید. این مهارت پیدا کردن بدین صورت است که در بهترین زمان ضربات را وارد کنید و بیش‌ترین امتیاز را از هر خرد کردن به‌دست آورید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که با پیشروی بیشتر در بازی مطمئنا کنده‌ها و سنگ‌ها کوچک‌تر از حد معمول شده و شما تنها در کسری از ثانیه باید ضربه موردنظر را وارد کنید و با مهارت رفتار کنید. حتی اگر ضربه را لحظه‌ای زودتر یا دیرتر وارد کنید، خواهید سوخت.

بخش فروشگاه این بازی آرکید نیز برای دادن تنوع به بازی، در حد قابل قبول ظاهر می‌شود و بازیکن می‌تواند با خرج ستاره‌هایی که کسب کرده است، تبرهای جدیدتر و شیک‌تری را خریداری کند. البته ذکر این نکته ضروری است که این ستاره‌ها برای فعال کردن بخش‌های بعدی بازی هستند و کاربرد اصلی‌شان برای این منظور ارائه شده است، اما برای بازیکنانی که قصد دارند قدری تنوع در بازی خود داشته باشند و حالات مختلف را تجربه می‌کنند، بخش فروشگاه بازی می‌تواند تا حدی در این زمینه عالی عمل کند. طراحی ابزارآلات این بخش، بسیار عالی و خلاقانه صورت گرفته است و شاهد طراحی فانتزی برای هر کدام از بخش‌های بازی هستیم. تبرهایی که سروشکل متفاوتی دارند و پتک‌ها و اره‌های خاص و کم‌نظیر، باعث شده‌اند که خرج کردن ستاره برای این بخش، منطقی و جذاب به نظر برسد.

Chop It
Chop It
Chop It

بازی Chop It به خوبی به ما یادآور می‌شود که ارائه یک بازی اعتیادآور، آن هم با یک خلاقیت ساده، امکان‌پذیر است. بازی با اینکه دارای بخش‌های بسیار محدودی برای سرگرم کردن بازیکن است، اما با این‌حال می‌تواند انتخاب جالبی برای پر کردن اوقات فراغت باشد؛ یک بازی ساده و بی‌آلایش که تنها با یک دست می‌توانید به ثبت رکورد بپردازید. این بازی را می‌توانید از طریق لینک گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Chop It


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده