نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ عرضه رمان بازی Hello Neighbor مشخص شد

تاریخ انتشار رمان بازی Hello Neighbor مشخص شد. این اثر قرار است ابعاد ناشناخته داستان بازی را برای گیمرها نمایان کند. با زومجی همراه باشید.

اگر شما هم از طرفداران بازی Hello Neighbor هستید و می‌خواهید چیزهای بیشتری از داستان بازی بدانید، منتظر شهریور ۹۷ باشید چرا که شرکت tinyBuild، سازنده بازی Hello Neighbor، قرار است رمان این اثر تحت عنوان Hello Neighbor: Missing Pieces را در همین ماه عرضه کند. این رمان رویدادها و حوادث قبل از داستان بازی را روایت می‌کند.

داستان درباره پسری به نام نیکی راس است که به‌تازگی با پترسون‌ها دوست و همسایه شده است. می‌توانید بخشی از داستان را در این پاراگراف بخوانید:

نیکی راس همیشه پسری تنها بود تا اینکه او و خانواده‌اش به Raven Brooks نقل مکان کرده و با پترسون‌ها، همسایه‌های جدید و عجیبشان، ملاقات کردند. نیکی و آرون پترسون هردو در تعمیر کردن مهارت داشتند و این موجب دوستی‌شان شد. آنها به بهترین دوست‌های یکدیگر تبدیل شدند و با شوخی و اذیت کردن مردم وقتشان رامی‌گذراندند. نیکی به گذشته تاریک‌ همسایه‌هایش پی می‌برد. گذشته‌ای که آنها هرگز نتوانستند از آن فرار کنند؛ او برخلاف آرون، بر این باور است که پترسون‌ها بازهم در معرض خطری جدی قرار دارند.

این رمان که دارای تصویرگری رنگی خواهد بود، قرار است به خوانندگان کمک کند داستان بازی اصلی را بهتر درک و رازهایش را کشف کنند. با استناد به سایت آمازون، این کتاب در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ منتشر خواهد شد و نسخه دیجیتالی ۴.۹۹ و نسخه فیزیکی ۷.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. در بازی Hello Neighbor شما باید بدون اینکه توسط صاحب‌خانه‌ها دستگیر شوید، به داخل خانه و زیرزمین‌ها نفوذ کنید و در غیر این صورت شکست خورده و باید مرحله را تکرار کنید.

این بازی فرایند ساخت بسیار طولانی‌ای داشته و نسخه‌های آلفای‌ آن امسال منتشر شد. نسخه نهایی بازی ۱۷ آذر امسال برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده و قرار است در تاریخی نامشخص برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 هم عرضه شود. بررسی بازی Hello Neighbor به قلم محسن وزیری را می‌توانید اینجا بخوانید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده