نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازیگر فیلم Deadpool 2 حداقل در سه فیلم دیگر نقش دومینو را ایفا خواهد کرد

جزئیات تازه‌ای از قرارداد زازی بیتز، بازیگر نقش شخصیت دومینو فیلم Deadpool 2 منتشر شده است و گویا وی حداقل در سه فیلم دیگر این نقش را ایفا خواهد کرد.

جزئیات تازه‌ای از قرارداد زازی بیتز، بازیگر نقش شخصیت دومینو قسمت دوم فیلم مورد انتظارِ Deadpool (دِدپول) منتشر شده و این طور که به نظر می‌رسد وی قراردادی طولانی برای بازی در نقش این شخصیت جهش‌یافته دارد. کمپانی فاکس (Fox Company) با وجود قراردادی که با کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Company) امضاء کرده است، همچنان پایبند به ساخت فیلم‌های مجموعهٔ مردان ایکس است و دنباله‌های مجموعهٔ مردان ایکس در بازه‌های زمانی‌های مشخص ساخته و اکران خواهند شد. البته لازم به ذکر است که کمپانی فاکس، چندی پیش اعلام کرد فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۷) به‌ روی پرده‌ٔ سینما برود و اکران این فیلم حدود ۱۰ ماه عقب افتاده است. اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ماه ۱۳۹۷) اکران شود. هنوز دلیل این تأخیر بسیار طولانی مشخص نشده است، اما اگر توافق کمپانی فاکس با کمپانی والت دیزنی طی ۱۲ ماه آینده تکمیل شود، مشخص نیست که سرنوشت فیلم The New Mutants چگونه خواهد بود.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، بالاخره پس از فراز و نشیب‌های فراوان، شاهد ساخت فیلم جداگانهٔ شخصیت محبوب و بذله‌گوی دِدپول/وید وینستون ویلسون با نقش‌آفرینی رایان رینولدز بودیم. فیلم Deadpool یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از کمیک‌های مارول به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر روی پرده‌های سینما رفت. از جمله بازیگران فیلم ابتدایی می‌توان به رایان رینولدز، مورینا بکرین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر، لزلی اوگامس و برایانا هیلدبرند اشاره داشت. همچنین فیلم Deadpool در کنار فیلم متفاوت Logan (لوگان)، فیلم‌هایی از کمپانی مارول هستند که برای نمایش، درجه سنی R گرفتند که همین موضوع در موفقیت عالی این دو فیلم تأثیر بسزایی داشت. راب لایفلد از همان ابتدای خلق شخصیت زبان‌باز ددپول، از موفقیت وید وینستون ویلسون در گیشه اطمینان داشت. سال گذشته نیز سازندگان نتیجه اعتماد خود به راب لایفلد را گرفتند و فیلم Deadpool با بودجه ساخت ۵۸ میلیون دلاری خود، به فروش فوق‌العاده ۷۸۳ میلیون دلاری در گیشه دست یافت. کارگردانی فیلم Deadpool بر عهده تیم میلر بود و وی به‌خوبی از پس کار برآمد. این فیلم مورد استقبال فراوان تماشاچیان و منتقدان قرار گرفت و طرفداران بی‌صبرانه منتظر اکران قسمت دوم هستند.

Deadpool 2

حال که Deadpool توانسته موفقیت خود را در گیشه تضمین کند، فاکس به دنبال بسط دادن دنیای شخصیت‌های این مجموعه است و ارتباط این مجموعه با دنیای مجموعهٔ مردان ایکس، کار سازندگان را آسان کرده است. در حال حاضر بیشترین توجه به شخصیت کیبل با نقش‌آفرینی جاش برولین است، اما در قسمت دوم فیلم Deadpool یکی از جهش‌یافته‌های محبوب و معروف با نام دومینو نیز معرفی خواهد شد و گویا نقش مهمی در فیلم‌های مشترک مجموعهٔ دِدپول با مجموعهٔ مردان ایکس خواهد داشت. البته اطلاعات زیادی از جزئيات شخصیتی دومینو در دست نیست و تا زمان اکران فیلم باید منتظر بمانیم. موضوعی که مشخص است این است که دومینو تنها مختص به همین فیلم نخواهد بود و احتمالاً در فیلم بعدی مجموعهٔ دِدپول و برخی فیلم‌های مجموعهٔ مردان ایکس نیز حضور خواهد داشت.

زازی بیتز حداقل در سه فیلم، نقش شخصیت دومینو را ایفا خواهد کرد که یکی از این فیلم‌ها، قسمت دوم Deadpool است

طبق گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده است، زازی بیتز قرارداد حضور در چند فیلم کمپانی فاکس را امضاء کرده است؛ طبق این گزارش، زازی بیتز حداقل در سه فیلم، نقش شخصیت دومینو را ایفا خواهد کرد که یکی از این فیلم‌ها، قسمت دوم Deadpool است. این نوع قرارداد بستن در هالیوود جا افتاده است و معمولاً بازیگرانی که در مجموعه‌ای محبوب، نقشی را ایفا می‌کنند، قرارداد حضور در چند فیلم را امضاء کرده‌اند. در هر صورت این قرارداد خبر از این موضوع می‌دهد که زازی بیتز نقش مهمی در دنیای مجموعهٔ دِدپول خواهد داشت.

حال که معلوم شده است که زازی بیتز قرارداد طولانی با فاکس بسته است، احتمالاً خبرهای بیشتری از جزئیات شخصیتی و نقش دومینو در قسمت دوم Deadpool منتشر خواهد شد. طبق آخرین گزارشات، فیلمبرداری فیلم X-Force (ایکس-فورس) احتمالاً از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. به نظر شخصیت دومینو در فیلم X-Force یکی از اعضای اصلی گروه جهش‌یافته‌ها خواهد بود و احتمالاً دومین فیلم، همین فیلم خواهد بود. حضور جاش برولین و رایان رینولدز در این فیلم تأیید شده است و درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده خواهد داشت.

اما حدس فیلم سومی که شخصیت دومینو در آن حضور خواهد داشت سخت است. این مورد بیشتر به برنامه‌های دیزنی برای مجموعهٔ مردان ایکس بستگی دارد. اگر دیزنی مجموعهٔ مردان ایکس را ریبوت کند، احتمال معرفی شخصیت دومینو وجود دارد. اگر این اتفاق نیافتد، احتمالاً شخصیت دومینو در قسمت سوم Deadpool حضور خواهد داشت. البته از فیلم جداگانهٔ شخصیت کیبل نیز نباید غافل بود و یکی از گزینه‌ها این فیلم است.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص و تری کروس در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Deadpool 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۷) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم از جلو افتادن اکران این فیلم خبر داد. فیلم Deadpool 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده