// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ انتشار بازی Nevewinter Nights: Enhanced Version مشخص شد

استودیو BeamDog در جریان استریمی، تاریخ انتشار نسخه بهبود یافته بازی Neverwinter Nights را روی پی سی مشخص کرد.

آبان ماه گذشته، استودیو بیم‌داگ (BeamDog) اعلام کرد که نسخه بهبود یافته بازی Nevewinter Nights برای پی سی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که نسخه ریمستر شده این بازی سوم شخص و نقش‌ آفرینی کمپانی Bioware در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ماه) برای کاربران استیم در دسترس قرار می‌گیرد.

استودیو بیم‌داگ که نفرات آن از توسعه‌دهندگان سابق کمپانی Bioware تشکیل شده‌اند، دیروز در جریان لایو‌استریم تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرده‌اند. گفتنی است که استودیو یاد شده پیش‌تر بازسازی چندین بازی دیگر را نیز برعهده داشته است که در کارنامه کاری آنها آثاری همچون Baldur’s Gate 2، Icewind Dale و Planescape Torment دیده می‌شود.

کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند پیش از عرضه بازی آن را تجربه کنند و پس از عرضه بازی سازندگان محتویاتی را نیز زودتر از موعد به دست آنها خواهند رساند. محتویات یاد شده پس از گذشت مدت‌ زمانی نیز برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان قصد دارند که محتویات جدیدی را به بخش داستانی این بازی اضافه کنند ولی هنوز این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

neverwinter nights

در جریان این استریم اعلام شده که فایل‌های ذخیره و تمامی ماد‌ها از نسخه قبلی به نسخه جدید یعنی Nevewinter Nights: Enhanced Version انتقال می‌یابد. نسخه بهبود یافته بازی Neverwinter Nights از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و در آن سو تنظیمات گرافیکی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به گفته سازندگان این موارد به درخواست طرفداران به این بازی اضافه شده است. نسخه جدید Nevewinter Nights شامل بازی اصلی، دو بسته الحاقی و سه Premium Module خواهد بود که در واقع محتویات داستانی هستند که به بازی اضافه می‌شود. سازندگان اعلام کردند که تمامی محتویات آینده این بازی در قالب Mod به بازی اضافه می‌شود و همچنین با ماد‌هایی که به دست سازندگان توسعه‌یافته است، سازگاری دارند.

در انتها سازندگان احتمال داده‌اند که پورت شدن بازی Nevewinter Nights: Enhanced Version روی نینتندو سوییچ دور از ذهن نیست و این موضوع را بررسی خواهند کرد. در این باره آنها افزوده‌اند که این امر برای آنها «لذت بخش» خواهد بود ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای آن مشخص نکرده‌اند.

نظرات خود را در مورد این بازی کلاسیک و نقش‌آفرینی با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده