نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

بازی The Piano بهار منتشر خواهد شد

بازی The Piano که چند سال از روند ساختش می‌گذرد، پیشرفت‌های فراوانی کرده که از جمله‌شان می‌توان به صداگذاری شدن شخصیت‌ها اشاره کرد. این بازی سرانجام قرار است در بهار وارد بازار شود.

بازی The Piano حدود پنج سال است که در روند ساخت قرار دارد و قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ راهی بازار شود. البته روند ساخت بازی همچنان ادامه دارد و بر اساس بیانیه‌های اخیر سازندگان آن یعنی استودیوی Mistaken Visions، صداگذاری شخصیت‌های بازی در حال انجام و ضبط است. همکاری این استودیو با مرکز مشاوره‌ای Game If You Are، باعث شده تا امکان صداگذاری و ضبط دیالوگ برای شخصیت‌های بازی فراهم شود.

سازنده‌ی این بازی یعنی جاناتان استمیلت، بیان داشته است که:

پنج سال پیش بود که این ایده به ذهن من خطور کرد که بازی ماجرایی ترسناکی بسازم که نه فقط روی ترساندن تمرکز کند، بلکه داستانی شخصی و عمیق را روایت کند که مخاطبان بتوانند با آن رابطه‌ی احساسی برقرار کنند. این بازی اول من بود و انتظار نداشتم به اثر چندان بزرگی تبدیل شود، اما حالا چیزی که رویایش را در سر می پروراندم دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. حس بسیار خوبی دارم!

وقایع بازی بعد از زمان جنگ جهانی اول دنبال می‌شود و بازیکن را در فضایی نوآر رها می‌کند. چندین قتل پیاپی در شهر انجام شده و شما باید به معمای آن‌ها پی ببرید. شخصیت اصلی که جان بارنروی نام دارد، به عنوان متهم این قتل‌ها شناخته می‌شود و مردم قصد دارند او را به عنوان یک جادوگر مجازات کنند. چیز زیادی از این شخصیت نمی‌دانیم؛ تنها اطلاعات موجود این است که جان سه برادر دارد و بعد از جنگ جهانی اول، از مادری فرانسوی و پدری آمریکایی متولد شده.

The Piano یک بازی ترسناک روانشناختی است که بازیکنان را به درون ذهن عجیب و غریب و مریض جان می‌برد. شما باید از دست دشمنانی که در خیابان‌های پاریس پرسه می‌زنند جان سالم به در ببرید و با بررسی شواهد و مدارک، پازل‌های مخصوصی را حل کنید تا به جواب تک‌تک سوالاتتان پی ببرید. با پیدا کردن سرنخ‌های مختلف، می‌توانید تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و داستان تاریک و نوآر بازی را متوجه شوید.

بازی The Piano در بهار سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید درباره‌ی این بازی بیشتر بدانید، می‌توانید در ادامه تصاویری از آن را تماشا کنید:

The Piano


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده