// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

ویژگی کراس پلی در آینده به نسخه ایکس باکس وان بازی Fortnite اضافه خواهد شد

استودیو اپیک گیمز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که در آینده ویژگی کراس پلی به نسخه ایکس باکس وان بازی Fortnite اضافه خواهد شد.

بازی Fortnite، یکی از بازی‌های موفق سبک Battle Royale است که تیم سازنده این بازی مدام در حال تلاش است تا ویژگی‌های جدیدی را در دل بازی قرار داده و مخاطبان بیشتری را جذب خود کند. حال با توجه به اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده و ناشر بازی Fortnite) در وبسایت رسمی خود در مورد امکانات جدید بازی Fortnite صحبت کرد.

بازی Fortnite اولین اثری نیست که از ویژگی کراس پلی استفاده می‌کند اما اضافه شدن این ویژگی، می‌تواند به جذب کاربرها کمک کند. استودیو اپیک گیمز هم روی اکوسیستمی سرمایه گذاری کرده که در جریان آن بازیکنان کامپیوتر، اندروید، آیفون و مک بازی Fortnite بتوانند پیشرفت‌ها و پرداخت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

اما نکته مهم و شگفت‌انگیز اینجا است که اگر در آینده مشاهده کردید که با بازیکنان ایکس باکس وان در حال بازی کردن هستید، اصلا تعجب نکنید زیرا در آینده نزدیک ویژگی کراس پلی به نسخه ایکس باکس وان بازی Fortnite اضافه خواهد شد.

البته این تنها خبر شگفت‌زده کننده‌ای نیست که در این چندوقت اخیر حول بازی Fortnite منتشر شده است. چند روز پیش بود که اعلام شد نسخه موبایل این بازی روی گوشی‌های موبایل عرضه خواهد شد و از طرفی یک حالت ۲۰ نفره به صورت محدود به بازی اضافه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده