نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تصویر از بازیگر فیلم Star Trek در فصل دوم سریال Iron Fist منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر از آلیس ایو بازیگر فیلم Star Trek: Into Darkness در پشت صحنه فصل دوم سریال آیرون فیست (Iron Fist) منتشر شد.

همانطور که در خبرهای مختلف اعلام شده، مدتی است که فیلمبرداری و مراحل تولید فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) به طور رسمی آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از آنجایی که فیلمبرداری همچنان ادامه دارد، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی محبوب منتشر شده که اولین ظاهر واضح از شخصیت مرموز و نامشخص آلیس ایو بازیگر فیلم Star Trek: Into Darkness (پیشتازان فضا: به سوی تاریکی) را برای ما فراهم کرده است. 

همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید، آلیس ایو موهایی قهوه‌ای رنگ داشته و یک سوئیشرت کلاه‌دار بر تن دارد. همچنین اینگونه مشاهده می‌شود که او در حال کمک رساندن به شخصیت دنی رند است که ظاهرا دچار آسیب دیدگی شده. با اینکه هنوز مشخص نیست که ایو قرار است نقش چه شخصیتی را ایفا کند، اما همین تصویر نشان می‌دهد او در جبهه دنی رند قرار دارد و یکی از دوستان آیرون فیست است. البته باید به این موضوع هم توجه داشت که مدتی می‌شود که شخصیت‌های مکمل سریال‌های شبکه نتفلیکس، به‌تازگی دارای هویت‌های متضاد و چندگانه شده‌اند. 

گذشته از این تصاویر منتشر شده، ما هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی درباره اینکه این بازیگر حتی قرار است نقش چه شخصیتی را ایفا کند در دست نداریم. اگرچه مدتی میان طرفداران اینگونه مطرح شده که به احتمال زیاد او هم یکی دیگر از اعضای سرکش گروه Hand assassin خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Iron Fist در دسترس نیست، اما اتفاقات فصل دوم این سریال قرار است پس از اتفاقات سریال The Defenders (دیفندرز) و احتمالا پس از اتفاقات فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) جریان داشته باشد. برخی اعتقاد دارند که دنی رند تلاش می‌کند تا میراث شخصیت دردویل را در فصل دوم سریال Iron Fist ادامه دهد. همچنین انتظار می‌رود که دنی رند فعالیت‌های کمپانی رند را در طی سال‌های گذشته بررسی کند. گروه The Hashtag Show از منابع نزدیک به سریال شنیده‌اند که در فصل دوم سریال Iron Fist شاهد بیش از یک شخصیت منفی خواهیم بود که دنی رند باید با آن‌ها مبارزه کند. طبق این اطلاعات، این شخصیت‌های منفی با یکدیگر مرتبط خواهند بود و قرار است یک عملیات پنهانی بر ضد آیرون فیست را انجام دهند.

علاوه بر آلیس ایو و سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، تاکنون بازگشت فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، در فصل دوم سریال Iron Fist رسما تایید و اعلام شده است. در پایان هم لازم به ذکر است، از آنجایی که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Iron Fist از ماه دسامبر امسال (آذر-دی) آغاز خواهد شد، پس با این اوصاف انتظار می‌رود که قسمت اول این مجموعه تلویزیونی مارول، در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن شبکه Netflix برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده