نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تصاویر جدیدی از صحنه فیلمبرداری فیلم Shazam منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلمبرداری فیلم Shazam منتشر شده که علاوه بر نمایش ظاهر واضحی از شخصیت‌های اصلی، در صحنه‌ای به سکانس مبارزه‌ آنها هم اشاره شده است.

خیلی وقت پیش، دیوید اف. سندبرگ کارگردان فیلم Shazam (شزم) به طور واضح اعلام کرد به محض اینکه اولین تصاویر از پشت صحنه این اثر ابرقهرمانی مورد انتظار و همچنین بازیگر شخصیت اصلی آن یعنی زکری لوی در فضای اینترنت منتشر شود، تیم سازنده تصویر رسمی این بازیگر به همراه لباس کامل شخصیت شزم را منتشر خواهند کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با اینکه چندین تصویر از پشت صحنه منتشر شده اما هنوز قولی که سندبرگ به طرفداران داده بود تحقق نیافته است. با این حال، این تصاویر هم بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند و مشخص است که این تصاویر توسط خود کمپانی برادران وارنر گرفته و منتشر شده است زیرا از فاصله نسبتا کوتاهی گرفته شده و صحنه مبارزه شزم و شخصیت دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ تا حد زیادی واضح افتاده است. 

اگر با دقت بیشتری به این تصاویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این نسخه از دکتر سیوانا شباهت فوق‌العاده زیاد و خوبی با نسخه کمیک بوکی خود دارد. با کمی دقت متوجه می‌شوید که مارک استرانگ هم درست همان زخم ناشی از رعد و برقی را بر روی صورت خود دارد که جف جانز و گری فرانک آن را در سری کتاب کمیک New 52 ترسیم و به تصویر کشیده بودند. علاوه بر این دو بازیگر و شخصیت اصلی، در میان تصاویر شاهد اولین تصویر از فردی فریمن که یکی از دوستان نزدیک بیلی بتسون محسوب می‌شود، هستیم. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، او تیشرت سوپرمن را بر تن دارد. همین موضوع نشانه دیگری برای این مسئله است که فیلم شزم قصد دارد سال آینده، به دنیای سینمایی دی سی ارجاعاتی داشته باشد.

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل هم قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه هم کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. اخیرا شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل، قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. دیوید اف. سندبرگ بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) شناخته شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده