نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

فلوید می‌ودر یک بازی ویدیویی با محوریت بوکس می‌سازد

فلوید می‌ودر یکی از بااستعدادترین بوکسورهای تاریخ است که اخیرا اعلام کرده قصد ساخت یک بازی ویدیویی با محوریت بوکس را دارد. 

بدون هیچ شک و تردیدی، فلوید می‌ودر یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ است. به طوریکه از مبارزه او و کانر مک‌‌گریگور به عنوان یکی از مهم‌ترین نبرد‌های قرن یاد می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی باخبر شدیم که فلوید می‌ودر و یک تیم بازی‌سازی درحال ساخت و توسعه اثری بوکس محور هستند. بازی‌های بوکس محور اخیرا خیلی کم ساخته می‌شوند. آخرین بازی‌ای که در این سبک به یاد داریم، Fight Night Champion بود که در دوره قهرمانی‌ دیوید های، بوکسور سنگین‌وزن، عرضه شد؛ درحالی که فلوید می‌ ودر، یکی از بهترین مبارزان سبک‌وزن تاریخ، در آن بازی غایب بود.

اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، در طی این چندسال اخیر، می‌ودر آن‌‌قدر برای خودش در میان مردم، به خصوص ورزش‌ دوستان، جا باز کرده که عدم حضورش در یک بازی ویدئویی کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ پس ساختن اثری درخور نام او کاری درست است. استودیو سازنده و تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده اما ساخته شدن این بازی ورزشی مخصوصا برای طرفداران ورزش بوکس خبر خوبی است. 


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده