// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آیتم رایگان بازی Diablo 3 به مناسبت بیست سالگی بازی StarCraft

بلیزارد به مناسبت بیست سالگی بازی StarCraft برای دیگر بازی محبوب خود یعنی Diablo III آیتم ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به تازگی به دلیل جشن ۲۰ سالگی بازی StarCraft، بازی‌های دیگر شرکت سازنده‌ی این بازی یعنی بلیزارد هم آیتم‌های رایگانی را دریافت کرده‌اند. بازی Diablo 3 هم از این قائده مستثنی نبوده و شما هم اکنون می‌توانید یک پت با نام Dominion's Revenge که یک کشتی جنگی به رنگ قرمز و سیاه و طلایی است را به‌دست بیاورید. برای دریافت این پت تنها کافیست که وارد بازی شوید و یکی از شخصیت‌های خود را لود کنید، در این هنگام به صورت اتوماتیک این پت جدید به عنوان جایزه به شما تعلق خواهد گرفت. احتمالا این پت مربوط به بازی Diablo3 تنها برای مدت محدودی در دسترس قرار خواهد داشت، زیرا بسیاری از این گونه جوایز در انتهای ماه منقضی می‌شوند.

مقاله مرتبط

  • اسکین رایگان شخصیت Overwatch به مناسبت سالگرد بیست سالگی StarCraft

همانطور که گفتین این آیتم تنها یکی از آیتم‌های اضافه شده به بازی‌های شرکت بلیزارد به دلیل جشن ۲۰ سالگی بازی StarCraft است. آیتم‌های دیگری که این شرکت برای این رویداد در نظر گرفته شامل یک پرتره و علامت در بازی StarCraft: Remaaster و بازی StarCraft2، یک اسکین از شخصیت Kerrigan برای Widowmaker در بازی Overwatch، یک رویداد Tavern Brawl خاص برای بازی ‌Heathstone در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین)، یک پرتره مخصوص سالگرد در بازی Heroes Of The Storm در تاریخ ۲۷ مارس (۸ فروردین) و یک پت ویژه‌ی با تم StarCraft در بازی World Of Warcraft اشاره کرد.

pet

سال گذشته بلیزارد اعلام کرد که نسخه‌ی اورجینال بازی StarCraft را به صورت رایگان منتشر خواهد کرد و همچنین یک نسخه‌ی ریمستر 4K هم همزمان ارائه می‌شود که هردوی آن‌ها در همان سال عرضه شدند. این استدیوی بازی سازی همیشه تمایل داشته که بازی‌های این لیست کم تعداد اما قدرتمند خود را در کنار یکدیگر نگه دارد تا بتوانند در مراسمات و رویداد‌های خاص و یا انتشار یک بازی جدید، به ارتقا یکدیگر کمک کنند.

همچنین در اخبار دیگر شرکت Blizzard توسط یک توییت که در آن یک Nightlight از بازی دیابلو در حال روشن و خاموش شدن بود به افزایش شایعات انتشار بازی Diablo III  برای کنسول نینتندو سوییچ دامن زد اما پس از مدتی ادعا کرد که این توییت تنها یک قطعه سرگرم کننده از سوی انجمن بازی بوده است. البته این اولین بار نیست که بازی محبوب Diablo3 برای پلتفرم‌های مختلف پورت می‌شود، زیرا این بازی در سال ۲۰۱۲ تنها به صورت انحصاری برای پی‌ سی منتشر شده بود اما در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و سپس در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده