// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بسته الحاقی بازی Kingdom Come: Deliverance در حال توسعه است

بسته الحاقی جدیدی برای بازی Kingdom Come: Deliverance در دست توسعه است که یک حالت جدید، شخصیت قابل بازی مونث و یک سگ همراه را به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Kingdom Come: Deliverance یکی از آثاری است که زمزمه‌های ساخت‌ آن از چهار سال پیش و از طریق کمپین کیک‌استارتر آغاز شد. این بازی نقش آفرینی که توسط استودیو Warhorse توسعه یافته است، در دوره جذب سرمایه در کیک‌استارتر، برای اینکه بتواند بودجه بیشتری به‌دست آورد، وعده ایجاد برخی محتویات اضافی مثل یک کاراکتر مونث قابل بازی، یک سگ همراه و همچنین حالت بازی جدیدی با نام Tournament را به حامیان خود داده بودند. اما حالا که چند هفته‌ای از انتشار این اثر گذشته است، به نظر می‌رسد خبری از اجرایی شدن این قول‌ها نیست.

با اینکه استودیو سازنده به اندازه مورد نیازش در کمپین خود بودجه به‌دست آورد، اما صحبت‌های توبیاس استولز زویلینگ، مدیر روابط عمومی وارهورس، نشان می‌دهد که سازندگان عجله چندانی برای ارائه محتویات جدید بازی ندارند. وی در این باره گفت:

محتویات زیادی در حال توسعه است، مخصوصا اهدافی که در کمپین کیک‌استارتر مطرح شده بود. اما بازه زمانی معینی برای اتمام ساخت این موارد مشخص نشده است.

با این‌حال حامیان بازی و طرفداران Kingdom Come: Deliverance شدیدا منتظر رونمایی از کاراکتر مونث بازی و همچنین سگی که قرار است همراه شخصیت اصلی باشد، هستند و از بی‌تفاوتی سازندگان نسبت به این مسئله چندان خشنود به نظر نمی‌رسند.

کمپین کیک استارتر این بازی در اوایل سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد و با اینکه استودیو Warhorse فقط ۳۰۰ هزار پوند درخواست کرده بود، در نهایت توانست ۱.۱ میلیون پوند بودجه به‌دست آورد. بعد از این اتفاق، تیم سازنده با انتشار لیستی، به این اشاره کرد که با فراهم شدن بودجه بیشتر، قرار است چه امکانات جدیدی را به بازی خود اضافه کند که از جمله آن‌ها به یک کاراکتر قابل بازی مونث، استفاده از تکنولوژی موشن پیکچر و ساندترک‌هایی حاوی ارکسترهای سمفونی اشاره شده بود. همچنین بعدها بخش آموزشی برای مبارزات و حالت بازی تورنومنت برای قسمت تک‌نفره بازی نیز به این فهرست افزوده شد و در نهایت هم یک سگ همراه به عنوان آخرین محتوای اضافی بازی از سوی استودیو وارهورس معرفی شد.

با این حال، تیم سازنده اعلام کرد که آن با وجود حمایت مالی غیرمنتظره طرفداران، هنوز هم بودجه هنگفتی نسبت به محصول نهایی‌شان در اختیار ندارند و به همین دلیل در سال ۲۰۱۶ آن‌ها وارد همکاری با کمپانی Deep Silver شدند تا بتوانند در نهایت محصول رضایت‌بخشی به بازار عرضه کنند. البته شرکت دیپ سیلور نیز با اعلام اینکه هیچ دخالت یا حضور خاصی در بحث کمپین این بازی نداشته است، خود را از انتقادات وارده به بی‌توجهی سازندگان نسبت به وعده‌های خود، مبرا دانست.

اما در پایان، این سر و صداها استودیو وارهورس را مجبور کرد سکوت خود را بشکند و در همین راستا دنیل واورا، کارگردان استودیو، با ارسال توییتی رسما اعلام کرد که شخصیت مونث و همچنین سگی که قرار است به عنوان همراه به بازی اضافه شود، در دست توسعه هستند و به‌صورت یک DLC رایگان در دسترس حامیان مالی بازی قرار خواهند گرفت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده