نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی Turok 2

نسخه ریمستر شده‌ی بازی‌های Turok و Turok 2: Seeds of Evil، هم‌اکنون برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته‌اند و به همین مناسبت کمپانی سازنده‌ی آن‌ها تریلری را از این دو بازی منتشر کرده.

دو بازی Turok و Turok 2: Seeds of Evil، محصول استودیو‌های Iguana Entertainment و Acclaim Entertainment، شوترهای اول شخصی هستند که بازیکنان را به دنیایی خیالی و مملو از دایناسورها و موجودات عجیب و غریب دیگر می‌برند. این دو بازی هم اکنون برای کنسول ایکس باکس در دسترس قرار گرفته‌اند و به همین مناسبت سازندگان آن با انتشار یک تریلر، ویژگی‌ها و مزایای جدید نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن‌ها را نشان می‌دهند. نسخه‌ی جدید سری از انجینی تازه و گرافیک بهبود یافته بهره می‌برد.

بازی Turok 2: Seeds of Evil در اصل در اکتبر سال ۱۹۹۸ و برای کنسول خاطره‌انگیز Nintendo 64 به بازار آمده بود. یعنی تقریبا بیست سال پیش! در این بازی شما در نقش یوشوا فایرسید بازی خواهید کرد؛ Turok جدیدی که تصمیم گرفته بر علیه ارتش بیگانگانی که توسط Primagen خبیث رهبری می‌شوند، قیام کند. همانطور که از تریلر نیز مشخص است، بازی محبوب طرفداران جایی نرفته و همچنان همه‌ی ویژگی‌های عالی‌اش را حفظ کرده. نسخه‌ی ریمستر حتی یک بخش چند نفره را نیز به بازی افزوده تا تجربه‌های جدیدی در آن خلق شود.

Seeds of Evil در واقع دنباله‌ای است بر بازی اصلی Turok که دست بر قضا آن هم سال‌ها پیش برای Nintendo 64 منتشر شده بود. این سری بازی بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته شده است و داستان قهرمانی نامی را رویات می‌کند که قصد دارد از تسلط یافتن نیروهای شر بر سلاحی قدرتمند به نام Chronoscepter جلوگیری کند و صد البته در راه کمی هم دایناسورهای بخت‌برگشته را سلاخی کند.

هر دو نسخه توسط تیم Nightdive Studios بازسازی شده‌اند. گفتنی است که این استودیو همان تیمی هستند که وظیفه‌ی ساخت بازی System Shock Remake را بر عهده دارند. بازی آن‌ها که بودجه‌ی خود را از طریق وبسایت کیک‌استارتر و کمک‌های مردمی کسب کرد، توانست با مبلغ 1.3 میلیون دلار استارت بخورد. البته این استودیو به تازگی اعلام کرده که روند ساخت بازی به حالت تعلیق در آمده و آن‌ها مشغول بررسی مجدد مسیر ساخت بازی هستند.

بازی‌های Turok و Turok 2: Seeds of Evil هم‌اکنون به صورت ریمستر شده برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید در ادامه تریلر جدید آن‌ها را تماشا کنید:

دانلود از آپارت


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده