نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

احتمال همکاری باراک اوباما و نتفلیکس

طبق خبرهای منتشر شده، باراک اوباما و نتفلیکس احتمالا در چند برنامه و سریال تلویزیونی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و شبکه نت فلیکس در یک سریال تلویزیونی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. طبق خبری که روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده، اوباما در آستانه بستن قرارداد با این شبکه استریم برای ساخت و خلق سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است. نیویورک تایمز می‌گوید که منابع نزدیک و ناشناس به این روزنامه این خبر را اعلام کرده‌اند. به‌عنوان بخشی از قرارداد، نت‌فلیکس باید به اوباما و همسرش میشل اوباما، برای ساخت این برنامه‌های تلویزیونی هزینه‌ای پرداخت کند. طبق گفته این منابع، این برنامه‌ها قرار است به جای پاسخ و واکنش به تصمیمات و کارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا یا بحث‌های سیاسی دیگر، روی بحث‌های ارزشمند و داستان‌های الهام‌بخش تمرکز کند. اریک شولتز، مشاور ارشد سابق اوباما به نیویورک تایمز گفت:

رئیس جمهور و خانم اوباما همواره به قدرت داستان‌سرایی الهام‌بخش اعتقاد داشته‌اند. آنها قصد دارند این کار را به شیوه‌ای جدید ادامه دهند و با به اشتراک گذاشتن داستان‌های زندگی و ایده‌های خود، باز هم به این گروه از افراد کمک کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از برنامه‌های نت‌فلیکسی اوباما در دسترس نیست، اما نیویورک تایمز می‌گوید یکی از ایده‌های اصلی و بالقوه برنامه اوباما این است که در مورد مباحثی چون مراقبت‌های بهداشتی، مهاجرت، سیاست خارجی و تغییرات اقلیمی صحبت و بررسی کند. در همین حال در برنامه میشل اوباما نیز قرار است در مورد مواردی چون تغذیه و سلامت که در زمانی که او بانوی اول آمریکا بود درباره این موارد بارها صحبت کرده بود، صحبت شود. علاوه بر این، اوباما ممکن است بخش مهمی از مستندهای جدید شبکه نت‌فلیکس یا حتی نمایش‌های داستانی با موضوع اعتقادات و ارزش‌ها را تشکیل بدهد. 

علاوه بر این، گفته می‌شود که آمازون و اپل نیز علاقه‌مند به همکاری با اوباما برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی بودند. پیش از این، اوباما در قسمت اول برنامه My Guest Needs No Introduction که برنامه جدید شبکه نت‌فلیکس است و توسط دیوید لترمن اجرا می‌شود، حضور داشته است. نت‌فلیکس اخیرا اعلام کرده است که تعداد سریال‌ها و فیلم‌های اورجینال شبکه تا پایان سال جاری میلادی به بیش از ۷۰۰ محصول اورجینال خواهد رسید. این شبکه همچنین تصمیم به سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد دلاری روی محصولات خود در طول سال ۲۰۱۸ دارد که انتظار می‌رود برنامه‌های تلویزیونی اوباما نیز بخشی از آن باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده