نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

ناامیدی بازیگر فیلم The New Mutants از عقب افتادن اکران فیلم

آنیا تیلور جوی، بازیگر فیلم The New Mutants در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که از عقب افتادن زمان اکران این فیلم ناامید شده است.

در ابتدا قرار بود کمپانی فاکس قرن بیستم سه فیلم از دنیای افراد ایکس (X-Men) را که شامل فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) می‌شد، در سال ۲۰۱۸ منتشر کند. با این حال، در ماه دی امسال، این کمپانی اعلام کرد که فیلم The New Mutants دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود و اکران این فیلم حدود ۱۰ ماه عقب افتاده است. اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آنیا تیلور جوی، بازیگر نقش مجیک در این فیلم، به عقب افتادن زمان اکران این فیلم واکنش نشان داده است. در جریان مصاحبه با Playlist، تیلور جوی از عقب افتادن زمان اکران فیلم The New Mutants ابراز نارضایتی و ناراحتی کرد. او گفت:

بدون اینکه مشکلی برای من ایجاد شود، تنها چیزی که می‌توانم اکنون بگویم این است که عقب افتادن زمان اکران ناامید کننده است و در حقیقت این ناامید کننده هست برای اینکه ما بسیار هیجان‌زده بودیم که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل اکران شود. منظور من این نیست که این تاخیر تنها برای من ناامید کننده بوده است، اما مطمئن هستم طرفداران بسیاری وجود دارند که منتظر تماشای فیلم در این تاریخ بودند.

split

با وجود این، تیلور جوی اضافه کرد که این تاخیر و فیلمبرداری دوباره باعث بهبود کیفیت فیلم The New Mutants که به‌عنوان یک فیلم ترسناک در دنیای سینمایی X-Men معرفی شده است، خواهد شد. او همچنین شایعات در مورد اضافه شدن یک شخصیت و بازیگر جدید به فیلم در فیلمبرداری دوباره این فیلم را تایید کرد. تیلور جوی گفت:

من فکر می‌کنم که این مسئولیت بسیار بزرگی است که مطمئن شویم فیلم در مسیر درستی ساخته شده است و ما چیزی را به طرفداران ارائه دهیم که همه بتوانند از دیدن آن احساس خوشحالی و رضایت کنند و در مورد این هیجان‌زده هستم. بنابراین من فکر نمی‌کنم که تاخیر چیز بدی باشد؛ به‌خاطر اینکه که مهم‌تر از عجله برای ساخت و انتشار، ما باید از کیفیت فیلم اطمینان حاصل کنیم. بنابراین امیدوارم تمامی این فیلمبرداری‌های دوباره و اضافه شدن شخصیت جدید به فیلم باعث شود که محصول نهایی فوق‌العاده و باعث رضایت طرفداران باشد.

میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنیا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars (خطای ستارگان بخت ما، یا «بخت پریشان») بوده است. او پیش از این در یک مصاحبه گفته بود این فیلم اولین قسمت از یک سه گانه است. اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The New Mutants را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده