نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵

بازی Dead Cells میزبان آپدیت جدیدی شد

استودیو موشن تویین آپدیت نهایی بازی Dead Cells را پیش از خروج بازی از حالت Early Access منتشر کرد که علاوه بر رفع اشکالات بازی، محتوای جدیدی را به همراه می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیوی فرانسوی موشن تویین (Motion Twin) بروزرسانی جدیدی را برای بازی Dead Cells منتشر کرده است که بروزرسانی ششم و نهایی این بازی دوبعدی و Rouge-lite به حساب می‌آید. همچنین یک ویدیوی کوتاه جدید از جانب توسعه‌دهنده بازی منتشر شده است که محتوای جدید بازی را به نمایش درمی‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این بروزرسانی اصلی که Hand of the King نام دارد، یک مرحله تازه، یک باس جدید و چهار سطح دشواری را برای بازی به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، در این آپدیت شاهد تغییراتی در تعادل و طراحی بازی و همچنین رفع باگ‌ها هستیم که برخی از آنها توسط کاربران بازی پیشنهاد شده است. جزئیات کامل این بروزرسانی را نیز می‌توانید از اینجا مشاهده کنید و از تغییرات بازی آگاه شوید.

بازی Dead Cells ترکیبی از  سبک بازی‌های Castlevania و Metroid است که المان‌های Rogue نیز در آن دیده می‌شود. این بازی از ویژگی Nonlinear Progression بهره می‌برد؛ طوری که کاربران می‌توانند مراحل این بازی را از چند راه مختلف به اتمام برسانند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی به گونه‌ای است که کاربران هر بار پس از مردن با مراحل جدیدی روبه‌رو می‌شوند. همانند سبک‌های مشابه، این بازی از اتاق‌ها و مسیر‌های مخفی به همراه باس‌ فایت‌های دشوار بهره می‌برد.

در حال حاضر بازی Dead Cells از طریق حالت Early Access شبکه استیم برای پی سی در دسترس است. تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه نهایی بازی باشیم و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز به فهرست پلتفرم‌های بازی اضافه شود.

پیش از این وب‌سایت زومجی نگاهی به نسخه Early Access بازی Dead Cells داشته است و شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی به مطالعه آن بپردازید. فراموش نکنید که نظرات خود را در رابطه با این خبر با ما در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده