نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

فیلم اسرافیل در فستیوال فیلم زنان ترکیه به نمایش خواهد آمد

فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر قرار است در جدیدترین حضور بین المللی‌اش در بهار ۹۷ در فستیوال فیلم زنان ترکیه به نمایش دربیاید.

فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده تاکنون در جشنواره‌های مختلفی نظیر جشنواره بین‌المللی گوتنبرگ سوئد حضور داشته است. این فیلم همچنین مدتی پیش به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشگران در جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ انتخاب شد. حال، فیلم اسرافیل قرار است در بهار ۹۷ در پانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم زنان ترکیه (FILMMOR) شرکت کند.

فستیوال فیلم زنان ترکیه با هدف تشویق و نمایش حضور زنان در عرصه‌های مختلف صنعت سینما، از سال ۲۰۰۳ کار خود را شروع کرده است. این جشنواره فقط به فیلم‌های سینماگران زن اختصاص دارد. در این فستیوال فیلم‌های سینماگران زن از سراسر جهان در هفت شهر ترکیه به نمایش در می‌آیند. این نمایشگاه از ماه آوریل (نیمه فروردین ۹۷) آغاز خواهد شد.

فیلم اسرافیل با بازی بازیگرانی چون هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی و هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم همچنین در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. در خلاصه این فیلم چنین آمده است:

مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد بازمی‌گردد. مردگان زنده می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد حضور این فیلم در این فستیوال چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده