نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

دو بازی Amnesia به صورت رایگان روی شبکه استیم قرار گرفت

شرکت Frictional Games دو نسخه‌ی منتشر شده از بازی Amnesia را برای مدتی کوتاه، به صورت رایگان روی شبکه استیم عرضه کرده است.

بازی Amnesia یکی از ترسناک‌ترین و خلاقانه‌ترین بازی‌هایی بود که در سبک Survival Horror طی چند سال گذشته عرضه شد؛ بازی‌ای که با ارائه دادن سبکی متفاوت نسبت به همتایانش، توانست نظر منتقدین و گیمرها را جلب کند و منبع الهام خیلی از بازی‌ها شود. حالا، شرکت Frictional Games در یک اقدام جالب، برای دومین‌ بار این سری هیجان‌انگیز را به صورت رایگان روی شبکه استیم عرضه کرده است؛ چیزی که این تیتر وسوسه‌انگیز در شبکه استیم آن را اثبات می‌کند: 

از همین امروز مجموعه Amnesia را بدون پرداخت پول به حساب خود اضافه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

این مجموعه رایگان شامل دو بازی Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: A Machine For Pigs می‌شود. به محض کلیک روی گزینه Install Game هر دو بازی به حساب شما اضافه خواهند شد و می‌توانید آنها را دانلود کنید.

با اینکه Amnesia: A Machine For Pigs نسبت به قسمت اول کمی ضعف و تفاوت‌هایی داشت، اما همچنان هواداران پر و پا قرص خود را دارد. پس در کل پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت دوباره را از دست ندهید و در زمان معین‌شده، مجموعه‌ی Amnesia را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، تجربه کنید؛ تا وقتی در یک روز هوس کمی ترس و دلهره به سرتان زد، بهترین گزینه برای وحشت‌ کردن را در کامپیوتر خود داشته باشید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده