// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

مدیرعامل گیم استاپ در سن ۵۳ سالگی در گذشت

جی پال رینز، مدیرعامل سابق فروشگاه گیم استاپ، پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در سن ۵۳ سالگی درگذشت.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، جی پال رینز، مدیرعامل سابق فروشگاه گیم استاپ، پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، در سن ۵۳ سالگی درگذشت. مایک مولر، مدیرعامل فعلی گیم استاپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرگ رینز برای وی و کارکنان این فروشگاه عمیقا ناراحت کننده بوده است.

روح وی در گوشه و کنار کمپانی گیم استاپ قرار دارد و خانواده گیم استاپ عزادار این اتفاق هستند. رینز شخصی باهوش با دید چشم اندازی عالی بود. همچنین وی شخصی دلسوز، مراقب و الهام بخش اکثر جامعه گیم استاپ بود که علاقه شدید به وی داشتند.

جی پال رینز برای خانواده‌اش و خانواده گیم‌استاپ خود یک دلسوز و مراقب بود ولی عشق واقعی و دلسوزانه‌اش را برای خانواده اصلی خود نگه می‌داشت.

جی پال رینز در سال ۲۰۰۸ وارد فروشگاه گیم‌استاپ شد و از سال ۲۰۱۰ تا اوایل سال جاری مدیرعامل کمپانی و فروشگاه گیم استاپ بود. همچنین وی کمک شایانی به بخش فروش دیجیتالی بازی‌های ویدیویی و سوددهی بالای گیم استاپ کرده است. تحت رهبری رینز، گیم‌استاپ توانست چندین AT&T و فروشگاه‌های Cricket Wireless را خریداری کند و حال، باید بگویم که گیم‌استاپ بزرگ‌ترین فروشگاه AT&T در ایالت متحده است.

درادامه سایت خبرگزاری دالاس در جریان این اتفاق ناگوار با کلودیا رینز، همسر رینز، گفت و گویی انجام داده و وی در مورد خصوصیات پال رینز اعلام کرده که وی جمله‌ای معروف داشت که می‌گفت:

زمانی که همه چیز خوب پیش می‌رود، به اشخاصی نگاه کن که کمک کرده‌اند اما زمانی که هیچ موردی خوب پیش نمی‌رود، در آینه به خودت نگاه کن.

کلودیا در ادامه صحبت‌هایش افزود:

همه در مورد تاثیرات پال روی آن‌ها سخن می‌گویند. وی علاقه داشت که مدام همه را شگفت‌زده کند و با آن‌ها اسپانیایی صحبت کند. اسم همه اشخاص داخل زندگی‌اش را به یاد داشت و از سرایدار گرفته تا اشخاص مهم، با همه یکسان رفتار می‌کرد.

جی پال رینز زاده کاستا ریکا و تنها فرزند خانواده‌اش بود که در جورجیا بزرگ شد و تابستان‌های خود را در کاستاریکا سپری می‌کرد. وی در Georgia Tech درس خواند و در سال ۱۹۸۵ با مدرک مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد. جی پال رینز صاحب دو فرزند به نام‌های ویکتوریا و جولیان بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده