نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

نسخه کامپیوتر PUBG میزبان نقشه‌ و حرکات نمایشی جدیدی خواهد شد

برندن گرین، یا همان PlayerUnkown معروف، از برنامه‌های PUBG Corp در سال ۲۰۱۸ می‌گوید.

تغییرات بزرگی برای PlayerUnknown's Battlegrounds در راه است. در پست بلاگ جدیدی روی سایت رسمی PUBG، سازنده‌ی بازی، برندن گرین، درمورد امکانات و محتوای جدیدی که توسط PUBG Corp در دست ساخت است، از جمله نقشه و سیستم Emote (شکلک) جدیدی که در ماه‌های آتی به PUBG اضافه خواهند شد، صحبت کرد.

در این پست، گرین اعلام کرد که اعضای تیم سازنده «برنامه دارند هر دو ماه یک محتوای جدید و بزرگ به بازی اضافه کنند» که اولینشان در ماه مارس به سرور‌های اصلی راه خواهد یافت. گرین افزود:

هر کدام از این آپدیت‌ها شامل تغییرات اساسی در سیستم‌های به‌خصوص بازی یا معرفی محتوای جدید خواهد بود.

البته او به این مسئله نیز اشاره کرد که در بین اعمال این تغییرات و آپدیت‌های بزرگ، آپدیت‌های کوچک‌تر درست مثل روند سابق ادامه خواهند داشت.

یکی از بزرگ‌ترین محتوای در راه، جزیره‌ی جدیدی است که طی ماه پیش رو در سرور‌ آزمایشی PUBG قرار خواهد گرفت. این جزیره، از دو جزیره‌ی کنونی بازی بسیار کوچک‌تر است و به گفته‌ی گرین «قرار است تجربه‌ای مهیج‌تر و سریع‌تر از یک نبرد بتل رویال را عرضه کند». شما می‌توانید در زیر، نمای کلی این نقشه را مشاهده کنید.

pubg

در دست دیگر، «به زودی» سیستم Emote پابجی در سرور آزمایشی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. گرین گفت که تا پایان سال جاری میلادی، Emoteهای دیگری نیز به این سیستم اضافه خواهد شد. به علاوه، تیم سازنده در حال طراحی حالت‌های جدیدی برای بازی است، اما به گفته‌ی گرین فعلا خیلی زود است که اطلاعاتی درباره‌ی آن‌ها به اشتراک گذاشته شود.

از دیگر امکاناتی که PUBG Corp در حال آماده‌سازیشان است، می‌توان به سیستم اچیومنت، لیست دوستان داخل بازی و قابلیت گفت‌وگوی صوتی در منوی اصلی اشاره کرد. تیم سازنده همچنین در حال کار روی انیمیشن اول شخص و سوم شخص بازی است، تا آن‌ها «نرم‌تر و سازگارتر با محیط» باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده