// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Hello Neighbor در تابستان برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد

کمپانی سونی اعلام کرد که بازی Hello Neighbor، در تابستان امسال برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی در وبلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرد که بازی Hello Neighbor در تابستان سال جاری برای پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد تا کاربران این کنسول نیز بتوانند این بازی را تجربه کنند.

بازی Hello Neighbor، جزو آثار ترسناک مخفی کاری به‌حساب می‌آید که در جریان آن شما باید وارد خانه عجیب و غریب همسایه‌تان شده و کارهای مختلفی انجام دهید. حال همسایه شما که هوش مصنوعی کنترل آن را بر عهده می‌گیرد، به هر حرکت شما واکنشی متفاوت نشان داده و برای شکار کردن‌تان، شما را ردیابی خواهد کرد. بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی که در واقع یک بچه است، می‌فهمد که همسایه کناری آن‌ها یک شیء یا شخصی را در زیرزمین خود مخفی کرده است.

حال شما برای فهمیدن راز این خانه مرموز و اینکه بفهمید در زیر زمین چه موردی مخفی شده است، باید معماهای مختلفی را حل کرده تا روند بازی را پیش ببرید. متاسفانه تاریخ دقیق بازی Hello Neighbor برای PS4 اعلام نشده و این بازی توانست از زومجی نمره ۳ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

طراحی هوشمندانه‌ی مراحل چیزی است که هیچ اثری از آن در Hello Neighbour دیده نمی‌شود. بازی با معماهای مضحکش در همان ساعت اول گیمر را از خود می‌راند و حتی اگر از پس آن‌ها گذشتید، مشکلات فنی گیم‌پلی، هوش مصنوعی ساده‌لوح و گنگ بودن بیش از حد داستان قطعا این بازی را برایتان تجربه‌ی زجرآوری تبدیل می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده