نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

آپدیت 1.13 بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

استودیو پالیفونی دیجیتال آپدیت 1.13 بازی Gran Turismo Sport را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو پالیفونی دیجیتال بروزرسانی 1.13 بازی Gran Turismo Sport را منتشر کرده است. این بروزرسانی در حال حاضر در شبکه پلی استیشن در دسترس است و ۲.۶۹۸ گیگابایت حجم دارد.

این بروزرسانی شامل سه رویداد جدید برای حالت GT League می‌شود و لیگ تازه‌کارها (Beginner League) رویداد Stars & Stripes، لیگ آماتورها (Amateur League) رویداد Vision Gran Turismo Trophy و در نهایت لیگ حرفه‌ای‌ها (Professional League) رویداد F1500 Championship را دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، دورهای جدیدی به Sunday Cup (لیگ تازه‌کارها)، Clubman Cup (لیگ آماتورها)، Premium Sport Lounge (لیگ حرفه‌ای‌ها) و Porsche Cup (لیگ استقامتی) اضافه شده است. هفته گذشته نیز کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه بازی‌های گرن توریسمو در توییت جدیدی اعلام کرد که بازی Gran Turismo Sport به زودی میزبان بروزرسانی بزرگی خواهد شد. همچنین تصویری نیز به همراه این توییت منتشر شد که از اضافه شدن اتومبیل‌های جدیدی به بازی حکایت می‌کرد و حال در بروزرسانی 1.13 تعداد ۱۲ اتومبیل جدید به بازی راه یافته است که نام آنها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • (Alpine A110 1600 S ’72 (N 100
  • (Alpine A110 Première Édition ’17 (N 300
  • (Audi R 8 4.2 FSI R tronic ’07 (N 400
  • (De Tomaso Pantera ’71 (N 300
  • (Dodge Challenger R/T ’70 (N 400
  • (Ford Mustang Mach 1 ’71 (N 300
  • (Gran Turismo F1500T-A (Gr. X
  • (Lamborghini Aventador LP700-4 ’11 (N 700
  • (Subaru WRX STI Isle of Man Time Attack Car ’16 (Gr. X
  • (Subaru Falken Tire/Turn 14 Distribution BRZ ’17 (Gr.X
  • (Toyota SUPRA 3.0 GT Turbo A ’88 (N 300
  •  (Toyota MR 2 GT-S ’97 (N 200

این پایان ماجرا نیست و این بروزرسانی تغییراتی را برای مسیر مسابقه Blue Moon Bay Speedway و نسخه‌های معکوس آن به همراه می‌آورد. همچنین این آپدیت تغییرات زیادی را برای بازی Gran Turismo Sport به ارمغان می‌آورد که برای مطالعه جزئیات آن می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید.

Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport در بهمن‌ماه امسال میزبان یک بروزرسانی سنگین شد و پیش از آن در دی‌ماه یک بروزرسانی دیگر دریافت کرد که اتومبیل‌ها و محتوای جدیدی را به رایگان در دسترس قرار داد. همچنین به تازگی کازونوری یامائوچی درباره بازی Gran Turismo Sport و همچنین آینده سری گرن توریسمو توضیحاتی ارائه کرده است.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا منتشر شد و در حال حاضر به صورت انحصاری در پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارائه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه‌چندان کامل کار شده و بی‌توجهی به افرادی که دنبال یک بخش تک‌نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است.

شما می‌توانید تریلرهای جدید بازی را که تغییرات مسیر مسابقه Blue Moon Bay Speedway را نشان می‌دهد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده