// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Cally's Caves 4

چهارمین قسمت از سری بازی‌های Cally’s Caves از آن دسته بازی‌های اکشن-ماجراجویی است که با گرافیک رنگارنگ و پیکسلی و گیم‌‍ پلی روان، ساعت‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد.

Cally’s Caves 4 آخرین قسمت منتشر شده از سری بازی اندروید و آیفون Cally’s Caves است. این بازی که توسط جردن پیرسون توسعه داده شده است، در ۱۶ آبان ۱۳۹۶ برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شد که البته در محیط ویندوز هم از طریق استیم قابل دسترسی است. برای کسانی که تا به امروز این سری بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند باید گفت که این بازی‌ها در سبک اکشن و پلتفرمر دو‌بعدی هستند. در این سری شما به عنوان یک دختربچه به نام کالی (Cally) بازی می‌کنید که کار خود را با یک شمشیر و یک سلاح ساده شروع می‌کند.

cally-castle

گیم‌پلی بازی کاملا روان و آشنا برای علاقه‌مندان سبک پلتفرمر است که بعد از گذشت چند دقیقه از بازی به طور کامل با آن احساس راحتی خواهید کرد

در بخش داستانی طبق گفته سازنده بازی، در بزرگ‌ترین ماجراجویی این سری بازی‌ها، کالی برای شکستن طلسمی که برای دوستش روپرت به وجود آمده باید پا به راهی سخت و پر از دشمنان مختلف بگذارد. البته در طول مسیر بازی، کالی دوستان جدیدی پیدا خواهد کرد که به او در ادامه بازی کمک خواهند کرد. Cally’s Caves 4 نسبت به سایر بازی‌های داستانی منتشر شده برای گوشی‌های هوشمند از خط داستانی طولانی‌تری بهره می‌برد. با وجود حالت‌های + New game و Survival حتی بعد از اتمام بازی هم می‌توانید به ادامه آن بپردازید که باید ذکر کرد این بخش‌ها با پرداخت درون‌برنامه‌ای باز خواهند شد و بخش هیجان‌انگیز و خوبی از بازی را شامل می‌شوند. بازی کردن خط داستانی اصلی، + New game و Qwerty Zone بیشتر از ۱۰ ساعت شما را با کالی همراه خواهد کرد.

گیم‌پلی بازی کاملا روان و آشنا برای علاقه‌مندان سبک پلتفرمر است که بعد از گذشت چند دقیقه از بازی به طور کامل با آن احساس راحتی خواهید کرد. کنترل‌های بازی هم در موقعیت‌های خوبی قرار دارند که هم برای بازی با دو دست کاملاً مناسب هستند و هم اندازه‌ی آنها با نمایش بازی تداخلی ندارد. برای کنترل کالی از دو کنترلر حرکتی برای جلو و عقب رفتن در سمت چپ و سه کنترل در سمت راست برای شمشیر و پرش و شلیک اسلحه موجود در صفحه استفاده می‌شود. حدود ۳۰۰ مرحله در ۹ محیط بازی وجود دارد که برخلاف نسخه‌های قبل، دیگر فقط به غارها مختص نیست و کالی و دوستانش می‌توانند محیط‌ها و چالش‌های متفاوتی را در طول بازی پشت سر بگذارند. باید گفت که تنوع سلاح نیز در بازی بسیار خوب است. بیش از ۸۰ سلاح در ۱۱ کلاس مختلف در بازی وجود دارد که هرچه بیشتر از آنها استفاده شود سطح آنها افزایش می‌یابد. افزایش سطح هر اسلحه هم باعث تغییر ظاهر آن می‌شود و هم آسیب بیشتری به دشمنان وارد خواهند کرد.

Cally-castle

همانطور که اشاره شد بازی Cally’s Caves 4 از لحاظ محتوا کاملاً غنی است، اما در زمینه چالش ایجاد کردن از لحاظ سختی بازی و به وجود آوردن کشش برای باز کردن تمام رازها و ارتقای سطح خود کالی و سطح سلاح‌ها کمی ضعیف عمل می‌کند. باس فایت‌های بازی آنچنان سخت و مشکل‌ساز نیستند و می‌توان با حداقل دردسر مراحل را به پایان رساند. با توجه به اینکه برای به دست آوردن بعضی آیتم‌ها باید سری به مرحله‌‌های قبل بزنید، بیشتر مواقع می‌توانید در اولین برخورد با هر مرحله تمام آیتم‌های مهم آن را پیدا کنید.در زمینه تنوع سلاح‌ها باید گفت که اگر وجود این تعداد اسلحه شما را راضی نمی‌کند و برای انجام کار مورد نظر شما مناسب نیستند، با پیشرفت در بازی می‌توانید با آیتم‌های جمع‌آوری‌شده از هر مرحله، سلاح‌ها را با توجه به هدف خود تغییر دهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cally’s Caves 4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده