نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

انتشار آیتم جت پک بازی Fortnite به تعویق افتاد

استودیو اپیک گیمز اعلام کرد که انتشار آیتم جت پک بازی Fortnite با تاخیر مواجه شده است.

استودیو اپیک گیمز به طور مرتب سلاح‌های جدیدی را برای حالت بتل رویال بازی Fortnite در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی معرفی کرده است که جدیدترین آنها نیز سلاح قدرتمند Hand Cannon بود. در میان آیتم‌های دیگری که در آینده به بازی Fortnite راه می‌یابند جت‌پک‌ها نیز به چشم می‌خورند که ظاهرا بازیکنان باید زمان بیشتری را تا انتشار این آیتم منتظر بمانند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت پی‌سی گیمر گزارش داده است که انتشار جت‌پک‌ها به تعویق افتاده و به جای آن یک تفنگ جدید را در بازی شاهد خواهیم بود. طبق اعلام استودیو اپیک گیمز، جت‌پک‌ها در اصل برای اضافه شدن در این هفته برنامه‌ریزی شده بودند، اما به دلیل «یک مشکل دقیقه نودی در زمینه طراحی» که توسعه‌دهنده به آن پی برد، با تاخیر مواجه شدند. اپیک گیمز تاریخ مشخصی را برای راه‌یابی جت‌پک‌ها به بازی اعلام نکرد، اما آیتم جدید این هفته یک سلاح شکاری با نام Hunting Rifle است.

استودیو اپیک گیمز به غیر از خبر تاخیر، جزئیات بیشتری را از جت‌پک‌ها به اشتراک نگذاشته است. این آیتم در ابتدا در بخش «بروزرسانی‌های جدید» بازی Fortnite به نمایش درآمد که با عبارت «به‌زودی» همراه شده بود، اما توضیحات همراه این آیتم به نحوه عمل آن و اینکه در چه حالت‌هایی در دسترس خواهد بود، اشاره‌ای نکرده بود و در این بخش تنها نوشته شده بود که «مبارزات خود را به ارتفاعات جدید ببرید».

فصل سوم بازی Fortnite به دنبال انتشار بروزرسانی 3.0.0 در دسترس قرار گرفت که بتل پَس جدید و جوایز زیادی را برای آزادسازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بتل پس فصل سوم در مجموع شامل ۷۶ آیتم از جمله لباس، کلنگ، ایموت، گلایدر، بنر (آیکون‌های بازیکنان) و موارد دیگر است که همانند فصل پیشین با قیمت ۹۵۰ عدد V-Buck (پول داخل بازی) به فروش می‌رسد. همچنین این بتل پس در مجموع ۳۰ سطح دارد که خیلی زیاد به نظر می‌رسد، اما اپیک گیمز می‌گوید که بازیکنان می‌توانند آن را در مدت زمان مشابهی با فصل دوم کامل کنند که از سوی آنها بین ۷۵ تا ۱۵۰ ساعت تخمین زده شده است.

پیش‌تر استودیو اپیک گیمز اعلام کرده بود که به‌زودی حالت‌های جدیدی را با محدودیت‌ زمانی در دسترس کاربران قرار می‌دهد که هم‌اکنون می‌توان یکی از آنها یعنی Solid Gold را تجربه کرد. همچنین اگر از کاربران سرویس آمازون پرایم هستید، از حالا می‌توانید یک بسته از آیتم‌های بازی Fortnite را به رایگان از توییچ دریافت کنید. بسته Fortnite Twitch Prime شامل چندین گلایدر و پوشش برای حالت بتل رویال و دو قهرمان خواهد بود. این بسته در تمام پلتفرم‌های بازی قابل فعال‌سازی است، اما کاربران پلی استیشن پلاس علاوه بر این بسته می‌توانند یک بسته جداگانه نیز در پلی‌استیشن 4 دریافت کنند که حاوی آیتم‌های تزئینی است.

شما می‌توانید دیگر اخبار بازی فورتنایت را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده