نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Gwent: The Witcher Card Game میزبان حالتی جدید شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد حالت Arena mode را در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی Gwent: The Witcher Card Game قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو سی‌ دی پراجکت رد اعلام کرد که حالت جدید Arena mode را به بازی رایگان Gwent: The Witcher Card Game  اضافه کرده و طی آن تریلر جدیدی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری را از این حالت در اختیار می‌گذارد.

قوانین این حالت بسیار ساده است؛ شما با استفاده از همه کارت‌های موجود در بازی اقدام به ساخت دسته‌ای از کارت‌ها می‌کنید و بازی را آغاز می‌کنید تا نهایتا جوایزی به‌دست آوردید. هر چه بیشتر برنده شوید، پاداش بهتری دریافت خواهید کرد و بازی زمانی به پایان می‌رسد که بازیکنان ۹ بار پیروز شوند یا اینکه ۳ بار شکست بخورند.

حالت Arena mode بر خلاف دیگر حالت‌های بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا کارت‌های خود را از همه جناح‌های بازی انتخاب کنند و استفاده از کارت‌های تکراری هم بلامانع است. شما قادر خواهید بود تا مجموعا ۲۶ کارت (هر یک از ۴ کارت تصادفی از میان تمام کارت‌های بازی GWENT انتخاب شده است) و یک رهبر به دسته‌ی کارت‌های خود اضافه کنید.

برای تجربه این حالت نیز به یک آیتم جدید با نام Mirror Shards نیاز است که با مبلغ ۱.۹۹ دلار یا ۱۵۰ عدد Ore (پول رایج بازی که برای ساخت Kegها مورد استفاده قرار می‌گیرد) قابل خریداری است. همچنین به مناسبت اضافه‌شدن حالت Arena mode به بازی، کسانی که تا تاریخ شانزدهم اسفندماه (۷ مارس) وارد بازی شوند سه Mirror Shards به رایگان دریافت خواهند کرد.

حالت Arena mode بازی Gwent: The Witcher Card Game در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید تریلرهای بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده