نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال حضور بازیگر فیلم Thor در فیلم جدید Men In Black

طبق خبرهای منتشر شده، کریس همسورث در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در فیلم جدید مجموعه Men In Black است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول که سال گذشته میلادی در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) به ایفای نقش پرداخته بود، برای حضور در اسپین‌ آف فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، با وجود اینکه همسورث گزینه اصلی برای بازی در این نقش است؛ اما مذاکرات او با سونی در مراحل اولیه خود قرار دارد و هنوز تا توافق و امضای قرارداد همکاری فاصله زیادی مانده است. علاوه بر این، هالیوود ریپورتر اطلاعات جدیدی از قسمت جدید فیلم Men In Black را منتشر کرده که اتفاق این فیلم قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفید پوست، یک زن سیاه پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود.

با این حال، قرار نیست شاهد حضور ویل اسمیت یا تامی لی جونز در اسپین‌آف فیلم Men in Black باشیم و همسورث نیز قرار نیست نقش یکی از این دو شخصیت را در فیلم جدید بازی کند، اما فیلم جدید مجموعه مردان سیاه پوش قرار است دنیای سه‌گانه اصلی این مجموعه را گسترش بدهد. این پروژه قرار است متفاوت از پروژه مشترک فیلم 21Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) و فیلم MI23 باشد که جونا هیل قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد. کارگردانی اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، باشد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. 

Thor: Ragnarok

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش پایین‌تر نسبت به قسمت اول، فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم به‌وجود آمده بود، این فیلم موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده