// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

بازیگر American Crime Story به سریال House of Cards پیوست

کودی فرن به جمع بازیگران House of Cards اضافه شد و در آخرین فصل این سریال به‌عنوان بازیگر اصلی حضور خواهد داشت.

بنا به اخبار سینما و تلویزیون، کودی فرن به‌عنوان ستاره آخرین فصل از سریال House of Cards (خانه پوشالی) به طور منظم در آن حضور خواهد داشت. این بازیگر استرالیایی، به جمع دایان لین و گرگ کینر که قبلا به طور رسمی به این سریال محبوب نتفلیکس اضافه شده بودند، خواهد پیوست. با این حساب، وی در کنار تیم بازیگران اصلی، شامل برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه امی یعنی رابین رایت، مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشیا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سیسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک گیور حضور خواهد داشت.

House of Cards

فصل نهایی سریال House of Cards شامل هشت قسمت خواهد بود که نقش فرن در آنها هنوز رسما اعلام نشده است. این سری به دست بیو ویلیمان خلق شده است و اولین برنامه اورجینال ساخته‌شده برای سرویس استریم Netflix محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۳، این مجموعه تبدیل به اولین سری آنلاین اورجینال شد که توانست جزو نامزدهای اصلی جوایز سالانه امی قرار بگیرد و تا امروز موفق به دریافت ۵۳ نامزدی شده و در هفت مورد برنده بوده است. تولیدکننده‌های اجرایی این اثر شامل ملیسا جیمز گیبسون، فرانک پوگلیس، رابین رایت، دیوید فینچر، جاشوا دونن، دانا برونتی، اریک راث، مایکل دابز و اندرو دیویس هستند. فیلمبرداری آخرین فصل از سریال که به دنبال وارد شدن اتهامات رفتار غیراخلاقی به بازیگر نقش اصلی سریال، کوین اسپیسی متوقف شده بود، مدتی است که از سر گرفته شده است.

Cody Fern

فرن اخیرا در نقش دیوید مدسون در سریال جنایی FX به نام American Crime Story: The Assassination Of Gianni Versace در برابر بازیگرانی چون درن کریس، ادگار رامیرز و پنلوپه کروز حضور پیدا کرده است. بازیگر سریال American Crime Story همچنین به‌عنوان نقش اصلی در کنار جنیفر گارنر و مایکا مونرو در فیلم درام سال پیش، The Tribes of Palos Verdes حضور داشته است. این بازیگر اولین هنرنمایی خود را با فیلم War Horse که تولید تئاتر ملی بوده است، تجربه کرده است. او دیگر استعدادهای خود را با نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم کوتاه خودش Pisces (که یک داستان کمدی بوده است) در کنار کر گیلچریست به نمایش گذاشته است.

زمان انتشار فصل ششم سریال House of Cards هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. آیا شما فصل‌های گذشته این سریال را دیده‌اید؟ نظرات خود را در مورد تیم بازیگران سریال با ما به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده